بازدید دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف از مرکز پردازش سفارشات دیجی‌کالا

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چهارشنبه و پنجشنبه ۱۰ و ۱۱ آبان ماه، دیجی‌کالا میزبان جمعی از دانشجویان دانشکده صنایع دانشگاه صنعتی شریف در سایت مرکز پردازش سفارشات دیجی کالا بود.

اهداف مورد نظر از این بازدید به شرح زیر میباشد:

  • برقراری ارتباط بین دانشگاه و سازمان
  • برندینگ
  • ایجاد علاقه و آشناسازی دانشجویان با دیجی کالا

شرح:

این بازدید با خوشامدگویی تیم منابع انسانی و مرکز پردازش دیجی‌کالا آغاز شد. آقای محیط مافی(سرپرست ارشد مهندسی مرکز پردازش) در مورد نحوه‌ی کار، تغییرات تکنیکی و پیشرفت‌های دیجی‌کالا از آغاز کار تاکنون توضیح دادند. همچنین اعلام کردند: «دیجی‌کالا از طرح‌ها و پروژه‌های دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته‌های مختلف مثل صنایع، کامپیوتر و برق به‌ویژه پروژه‌های روباتیک و داده‌های حجیم حمایت می‌کنند. ما همیشه از راه‌های نو استقبال می‌کنیم».

بعد از ارائه‌ی توضیحات کلی، بازدیدکنندگان به سایت مرکز پردازش سفارشات رفتند، تا از لحظه‌ی ورود کالا به انبار تا دسته‌بندی، لیبل زدن، پردازش سفارش‌ها و تکمیل هر سبد خرید را با جزئیات مشاهده کنند. این بازدید با پذیرایی و اهدا هدایای دیجی‌کالا به پایان رسید.

نتایج نظرسنجی نشان داد بیش از ۷۲ درصد بازدیدکنندگان، از برخورد و توضیحات ارائه شده رضایت کامل داشتند. شاید جالب باشد بدانید ۷۰ درصد دانشجویان هم بعد از بازدید اعلام کردند دوست دارند در دیجی‌کالا کار کنند. مسئول تیم ارتباط با صنعت انجمن علمی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف، با ابراز خرسندی از همکاری دیجی‌کالا گفت: «یکی از اهداف ما در انجمن علمی دانشگاه این است که دانشجویان را با مباحث عملی حوزه صنعت آشناتر کنیم تا برای ورود به بازار کار آمادگی و آشنایی بیشتری داشته باشند و هوشمندانه‌تر انتخاب کنند. خوشبختانه دیجی‌کالا همیشه همکاری خوبی در این زمینه با ما داشته است».

نتایج اخذ شده از این بازدید:

  • برقراری ارتباط با مسئول تیم ارتباط با صنعت انجمن علمی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف
  • دریافت رزومه از دانشجویان
  • استخدام یکی از رزومه های دریافتی جهت پروژه Marketing Management Trainee
  • دریافت پروپوزال های همکاری از اساتید و دانشجویان

دیجیکالا، بزرگ‌ترین کسب ‌وکار اینترنتی ایران، از گروه‌های دانشجویی مختلف دعوت می‌کند با هماهنگی با واحد منابع انسانی، از این شرکت بازدید کنند. اگر ایده یا راه‌حل جدیدی برای بهتر کردن فرآیندها در هر بخش از این مرکز دارید حتما به آدرس ER@digikala.com ایمیل بزنید.

telegram_ad2_1

دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar یاسر

    آیا شما از تکنولوژی های نوین همچون IOT در کسب و کار خود استفاده میکنید ؟

    1. Avatar میلاد بهراد
  2. Avatar محمد

    دیجی کالای عزیز بستر کارافرینی رو رونق بده. نه استفاده ی کارمندی از مخ های این کشور. کمکشون کن هر کودوم یه دیجی کالا بسازن.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه