نمایشگاه TGS امسال ۲۷۰ هزار بازدید کننده داشت

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«بنیان سرگرمی‌های کامپیوتری» ژاپن یا CESA وظیفه‌ی نظارت بر صنعت بازی‌های ژاپن را بر عهده دارد. این سازمان هم‌چنین مسوول اصلی برگزار نمایشگاه بازی توکیو یا همان Tokyo Game Show است. سازمان CESA اعلام کرده که امسال، ۲۶۸ هزار و ۴۴۶ نفر از نمایشگاه بازی توکیو دیدن کرده‌اند.

کنسول‌ها و نسل جدید بازی‌های ویدیویی، اشتیاق ژاپنی‌ها را برای شرکت در نمایشگاه بازی توکیو بیشتر کرده است.

نمایشگاه بازی توکیو هر ساله در «ماکوهاری مسه» که محل اصلی برگزاری نمایشگاه‌های بسیاری در ژاپن است برگزار می‌شود. شرکت‌ها و استودیوهای ساخت بازی، هر ساله در ماه سپتامبر در این محل گرد هم می‌آیند و عناوین جدیدشان را به مخاطبان معرفی می‌کنند.

بازدید ۲۶۸ هزار نفری امسال، یکی از پر بازدیدترین سال‌ها را برای توکیو گیم شو رقم زده است. با این حال، سال ۲۰۱۳ با ۲۷۰ هزار بازدیدکننده، هنوز هم رکورددار پربازدیدترین سال است.

نمایشگاه امسال از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ سپتامبر (۲۶ تا ۲۹ شهریور) برگزار شده. با این حال، دو روز ابتدایی این نمایشگاه چهار روزه، تنها مختص افرادی است که در صنعت بازی‌های ویدیویی فعالیت می‌کنند.

می‌توانید در ادامه آمار دقیق بازدید کننده‌ها را ببینید:

– ۱۷ سپتامبر: ۲۹۰۵۸

– ۱۸ سپتامبر: ۲۹۵۵۷

– ۱۹ سپتامبر: ۹۷۶۰۱

– ۲۰ سپتامبر: ۱۱۲۲۳۰

در توکیو گیم شو امسال، شرکت‌های بازی‌سازی کنفرانس‌های خبری زیادی برگزار کردند که مهم‌ترین آن، کنفرانس خبری سونی بود. می‌توانید اخبار کنفرانس سونی را از این جا بخوانید.

1

نمایشگاه توکیو گیم شو سال ۲۰۱۶ برای ۱۵ تا ۱۸ سپتامبر برنامه‌ریزی شده است.

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه