بازسازی The Last Remnant برای پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود

۲۵ شهریور ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی The Last Remnant Remastered

یکی دو هفته‌ی پیش بود که شرکت بازی‌سازی اسکوئر انیکس، خبر از حذف بازی The Last Remnant از فروشگاه استیم داد. دیروز متوجه شدیم که این حرکت اسکوئر انیکس، در راستای جایگزین شدن نسخه‌ای قدیمی از این بازی، با یک بازسازی بوده است. دیروز و پیش از شروع رویداد توکیو گیم شو، اسکوئر انیکس از بازسازی بازی The Last Remnant برای کنسول پلی‌استیشن ۴ رونمایی کرد.

بازی The Last Remnant Remastered در روز ششم دسامبر با قیمت ۲۰ دلار برای پلی‌استیشن۴  عرضه خواهد شد.

نکته‌ی جالب این جاست که بازی The Last Remnant برای اولین بار و پس از سال‌ها درخواست طرفداران آن است که به پلی‌استیشن می‌آید. بازی The Last Remnant برای کامپیوتر و ایکس‌باکس ۳۶۰ عرضه شده بود. اسکوئر انیکس هرگز نسخه‌ای از این بازی برای پلی‌استیشن ۳ عرضه نکرد؛ طوری که سال‌ها در لیست مورد انتظارترین بازی‌های نشریه‌ی ژاپنی فامیتسو، نسخه‌ی پلی‌استیشن ۳ بازی The Last Remnant به چشم می‌خورد.

نسخه‌ی کامپیوتر بازی The Last Remnant در مقایسه با نسخه‌ی ایکس‌باکس ۳۶۰ محتوای بیشتری داشت و نسخه‌ی بازسازی شده‌ی آن، که با اسم The Last Remnant Remastered عرضه می‌شود، نه تنها شامل تمام آن‌ها خواهد بود، بلکه از نظر فنی هم این بازسازی پیشرفت کرده است.

با اینکه مدل‌ها پیشرفت بزرگی نداشته‌اند و شاهد افزایش کیفیت بافت‌ها هم نیستیم، ولی به طور کلی می‌توانیم انتظار اجرای بهتر و زیباتر بازی را داشته باشیم. اسکوئر انیکس موتور پایه‌ی The Last Remnant Remastered را به آنریل انجین ۴ ارتقا داده است.

قرار است با شروع نمایشگاه توکیو گیم شو در روز ۲۲ سپتامبر، اسکوئر انیکس رویدادی طولانی برای نمایش گیم پلی بازی برگزار کند.

بازی The Last Remnant Remastered در روز ششم دسامبر سال جاری با قیمت ۲۰ دلار برای پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

می‌توانید در ادامه تریلر رونمایی و تصاویر بازی را ببینید.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه