بازگشت جک ۳٫۵ میلی‌متری به آیفون ۷ با قاب جدید ۲۰۰ هزار تومانی

۹ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

خیلی‌ها به اپل خرده گرفتند که چرا جک ۳٫۵ میلی‌متری را از روی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس برداشته است. اپل دلایل خودش را دارد ولی به هر حال هنوز خیلی از کسانی که می‌خواستند آیفون‌های جدید را بخرند قانع نشده‌اند. هنوز افراد زیادی هستند که جک ۳٫۵ میلی‌متری را دوست دارند. حالا قابی جدید برای آیفون‌ ۷ و ۷ پلاس ساخته شده که خودش دارای جک ۳٫۵ میلی‌متری است. این قاب که «فیوز» (FUSE) نام دارد در حقیقت نوعی آداپتور است که قسمتی از آن در پورت لایتنینگ آیفون فرو می‌رود و خروجی ۳٫۵ میلی‌متری ارائه می‌دهد. شعار آن‌هایی که این قاب ۶۰ دلاری را ساخته‌اند این است: Bringing back the audio jack! اگر از این قاب خوشتان آمده امیدواریم بتوانید آن را در ایران پیدا کنید و بخرید. در غیر این صورت نگران نباشید به احتمال قطع به یقین در آینده‌ای نزدیک قاب‌های این‌چنینی زیادی می‌بینیم. راستی یادمان نرود بگوییم که تنها مزیت این قاب‌ها داشتن جک ۳٫۵ میلی‌متری نیست و در حقیقت باتری اضافی هم هستند. قاب آیفون ۷ دارای یک باتری ۲۴۰۰ میلی‌آمپری و قاب ۷ پلاس دارای باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپری است. این قاب‌ها در پنج رنگ مشکی، سفید، طلایی، صورتی و آبی به بازار می‌آیند و تنها مشکلشان این است که ضد آب و غبار نیستند. در پنجره‌ی پایین ویدیوی تبلیغاتی آن را ببینید یا آن را از این لینک دانلود کنید.

 

منبع: Phone arena

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. Avatar Arsalan

    آخه یکی نیست به اپل بگه مرض داری جک گوشی را برمیداری که بعد بخوای با قاب گوشی دوباره برای آیفون جک بزاری.
    .
    خیلی مسخرس

  2. Avatar یونس عادلی

    خب الان یه ذره فکر کنید؟؟
    میشه فهمید که این کار اپل، فقط برای سود بیشتر و فروش لوازم جانبی بیشتره.هر دفعه که یه گوشی جدید معرفی میکنه،یه چیزی کم میکنه.قرار نیست چون جک ۳.۵ میلی متری صدا قدیمی شده،باید حذف شه.با دیدن این آیفون،یاد گوشیای قدیمی میفتم که ورودی شارژر و هندزفریش یکی بود.به نظرم، اپل باید نیاز های مردم رو برآورده کنه،نه نیاز های خودش .باید ببینه مردم چی میخوان.مثلا بیشتر باید تقتش رو بذاره رو siri،صفحه نمایش،وامکاناتی که هنوز روی گوشیاش نذاشته،درصورتی که شرکتای دیگه این امکانات رو دارن، اگر بخواد توی بازار بمونه.

  3. Avatar امین

    خیلی باحال بود ویدیوش دمشون گرم 😀
    ولی انصافا پسرفت بود این حرکت- حذف جک ۳/۵ روی ایفون خودخواهی اپل رو میرسونه (سامسونگی نیستم خودم ایفون ۶ پلاس دارم) و خیلی موقع ها زمان شارژ هم به موزیک گوش میدم و ایفون جدید نمیتونه این خواستم رو براورده کنه منتظر ایفون بعدی هستم و امیدوارم یه تغییر اساسی و پیشرفت اساسی بکنه

  4. Avatar محسن

    کلا نون دونیه ! اون از ایرپاد گم شونده ۵۰۰ تومنی این از قاب بی ریخت کننده ۲۰۰ تومنی

  5. Avatar اسماعیل

    اینکار اپل باعث خرج اضافی برای کاربر داره.این قابها اندازه بزرگی ران و حجم گوشی رو خیلی زیاد میکنن‌.کاش جک ۳.۵ رو حذف نمیکردن

  6. Avatar رامین

    اپل یک جک هدفون حذف کرد اما چقدر اشتغال زایی کرد برای دیگران

  7. Avatar علیرضا

    آیفون چرا اینطوریه؟
    اپل یه گوشی میده بیرون با امکانات نصفه،
    بعد نصف دیگه فناوری هاش توی قاب هایی هست که واسش معرفی میشه !!

  8. Avatar محمد

    آیفون هزار تا دلیل برای حذف جک گفت ، دلیل اصلی رو نگفت : فروش لوازم جانبی

  9. Avatar amir

    کار ی که اپل کرد اشتباهه، اگه یه پورت استاندارد معرفی میشد برای جایگزینی جک ۳.۵ خوب بود مثال اون هم usb type c هست که همه ی کمپانی ها کم کم به سمت استفاده از اون میرن اما بیای جک ۳.۵ رو حذف کنی و بجاش پورت لایتینگ بذاری نمیشه که! الان هرچی هدفون و هندزفری هست بهش نمیخوره، بعد اپل میاد برای سری جدید محصولات بیتس کابل لایتینگ میذاری که میشه خدای انحصارطلبی.

  10. Avatar علی

    اگه باعث صدمه دیدن دستگاه به مرور زمان نشه خیلی خوبه

  11. Avatar مصطفی

    فقط میخوان از مردم پول بگیرن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه