بازی‌های ایکس‌باکس۳۶۰ از قدرت ایکس‌باکس وان ایکس استفاده خواهند کرد

۳ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

از امروز امکان اجرای بازی‌های ایکس‌باکس اصلی روی ایکس‌باکس وان فراهم شده است. با این حال، کنسول ارتقا یافته‌ی مایکروسافت هم قرار است تا دو هفته‌ی دیگر وارد بازار شود. مایکروسافت می‌خواهد از سخت‌افزار فوق قوی ایکس‌باکس وان ایکس برای بالا بردن کیفیت بازی‌های ایکس‌باکس۳۶۰ و ایکس‌باکس اصلی هم استفاده کند.

به هنگام بازی کردن این عناوین، ۹ برابر از حالت اصلی‌شان پیکسل‌های بیشتری می‌بینید.

قرار است فعلا چهار بازی ایکس‌باکس۳۶۰ از قدرت بیشتر ایکس‌باکس وان ایکس استفاده کنند. عناوین زیر، وضوح تصویر بسیار بالاتری خواهند داشت؛ طوری که به هنگام بازی کردن آن‌ها، ۹ برابر از حالت اصلی‌شان پیکسل‌های بیشتری می‌بینید. قرار است هم‌چنین برخی بازی‌ها از تکنولوژی HDR پشتیبانی کنند و رنگ‌های طبیعی‌تری داشته باشند.

  • Halo 3
  • Assassin’s Creed
  • Fallout 3
  • The Elder Scrolls IV: Oblivion

محبوب‌ترین بازی‌ها هم به عنوان موج اول عناوینی که از قدرت ایکس‌باکس وان ایکس استفاده می‌کنند، انتخاب شده‌اند؛ طوری که بدون شک تجربه‌ی عناوینی مثل Oblivion یا Fallout 3 با وضوح تصویر ۴K و رنگ‌های بهتر، بسیار جذاب خواهد بود.

در حال حاضر می‌توانید در فروشگاه ایکس‌باکس و هم‌چنین بازی‌هایی که خودتان دارید، لوگوی Xbox One X Enhanced را در کنار اسم عناوینی که برای این کنسول ارتقا یافته تنظیم شده‌اند را ببینید.

به غیر از عناوین ایکس‌باکس۳۶۰، قرار است بازی‌های ایکس‌باکس اصلی هم روی ایکس‌باکس وان اجرا شوند. انتظار داریم مایکروسافت از قدرت ایکس‌باکس وان ایکس برای بهتر اجرا شدن این عناوین هم استفاده کند.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه