بازی‌های بلیزارد دیگر روی ویندوز XP و ویستا اجرا نخواهند شد

۵ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شاید باورتان نشود، اما هنوز هم افراد زیادی هستند که از دو سیستم عامل قدیمی مایکروسافت یعنی Windows Vista و Windows XP استفاده می‌کنند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که نمی‌خواهید از نسخه‌های قدیمی و صد البته خوب ویندوز دل بکنید، بد نیست بدانید که اجرای بازی‌های بلیزارد هم به زودی دیگر برای‌تان ممکن نخواهد بود. شرکت بازی‌سازی بلیزارد (Blizzard Entertainment) خبر داده است که دیگر از این دو سیستم عامل برای اجرای بازی‌های‌شان پشتیبانی نخواهند کرد.

در حال حاضر، بازی‌های «دنیای وارکرفت»، «استارکرفت ۲»، «دیابلو ۳»، Heroes of the Storm و هم‌چنین Hearthstone، روی ویندوز ویستا و ویندوز XP اجرا می‌شوند. با این حال، طبق گفته‌ی بلیزارد، پشتیبانی از این دو ویندوز تا پایان سال جاری برای اجرای بازی‌های این شرکت، دیگر ادامه نخواهد یافت. بلیزارد می‌گوید که افراد زیادی بازی‌های آن‌ها را روی ویندوز ویستا و ویندوز XP اجرا می‌کنند و به همین دلیل، پشتیبانی از این دو نسخه‌ی ویندوز را همین حالا قطع نمی‌کنند.

تصور می‌کردیم که منظور بلیزارد از قطع پشتیبانی، ارایه ندادن خدمات پشتیبانی روی ویندوزهای قدیمی مایکروسافت باشد، اما این شرکت تاکید کرده است که بازی‌های این شرکت دیگر روی ویندوز XP و ویندوز ویستا اجرا هم نخواهند شد. تغییرات بازی‌ها به صورت مرحله‌ای اعمال خواهد شد.

اگر روی ویندوزهای قدیمی مایکروسافت مشغول انجام بازی‌های بلیزارد هستید، بهتر است از همین حالا به فکر ارتقا باشید.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه