بازی‌های رایگان این ماه ایکس‌باکس وان را از دست ندهید

۴ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از خوبی‌های داشتن اکانت ایکس‌باکس لایو گلد این است که ماهانه می‌توانید چهار بازی رایگان دریافت کنید. دو بازی برای ایکس‌باکس وان و دو بازی برای ایکس‌باکس ۳۶۰ که روی ایکس‌باکس وان اجرا می‌شوند. مایکروسافت سعی می‌کند همیشه بازی‌های خوبی را به رایگان در اختیار افرادی که سرویس گلد دارند قرار دهد و این ماه یکی از همان‌ ماه‌های هیجان‌انگیز برای گیمرها به حساب می‌آید.

اولین بازی SpeedRunners نام دارد که سال گذشته برای PC، Mac و لینوکس راهی بازار شده بود. این عنوان یک بازی دوبعدی پلتفرمر چند نفره به حساب می‌اید؛ اما بازی بعدی قطعا شما را هیجان‌زده می‌کند. قسمت اول مجموعه بازی‌های Watch Dogs را می‌توانید رایگان دانلود کنید. یک بازی در سبک Open-World با المان‌های اکشن بسیار زیبا.

دو بازی بعدی هم مربوط به ایکس‌باکس ۳۶۰ می‌شوند. یکی از این بازی‌ها Assassin’s Creed 3 خواهد بود و بازی بعدی هم Dragon Age: Origins خواهد بود. همان‌طور که گفتیم این دو بازی را م می‌توانید روی ایکس‌باکس وان تجربه کنید.

منبع: Xbox
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Yasin

    ی سوال داشتم ، ایا بعد از اینکه اعتبار اکانت گلدمون تموم شد دیگه اون بازی برامون رایگان نیست یا برا همیشه رایگان میمونه برامون؟ 😐

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه