بازی‌های موبایل سونی را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

همانطور که انتظار داشتیم، سونی خبر از ساخت مجموعه‌ی زیادی از بازی‌های موبایل داده است؛ بازی‌هایی که توسط استودیوی ForwardWorks ساخته می‌شوند. سونی در ماه مارس سال جاری میلادی، این استودیوی بازی‌سازی را مختص ساخت بازی برای موبایل تاسیس کرده بود.

در ادامه، بازی‌هایی که معرفی شده‌اند را برای‌تان قرار داده‌ایم. این بازی‌ها، از روی مجموعه‌های کنسولی سونی مثل Hot Shots Golf، Wild Arms یا Parappa the Rapper ساخته شده‌اند. شرکت اسکوئر انیکس هم در این میان، خبر از ساخت بازی موبایل برای سونی داده است.

‌‌‌‌‌‌‌‌

Hot Shots Golf

اولین بازی موبایل سونی، Hot Shots Golf است که در بهار سال ۲۰۱۷ روی پلتفرم‌های iOS و اندروید عرضه می‌شود. می‌توانید تریلر بازی را در پایین ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

No Heroes Allowed! Dash!

دومین بازی موبایل، یک بازی معمایی اکشن است است که در مجموعه‌ی No Heroes Allowed جای می‌گیرد. این بازی را استودیوی SIE Japan سونی ساخته است و قرار است در تابستان ۲۰۱۷ برای iOS و اندروید عرضه شود. تریلر بازی را در پایین ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌

Arc the Lad و Wild Arms

سونی دو مجموعه‌ی قدیمی Arc the Lad و Wild Arms را که در اصل، نقش‌آفرینی‌هایی برای کنسول پلی‌استیشن۲ بودند، به بازی موبایلی تبدیل خواهد کرد. تهیه‌کننده‌ی اصلی مجموعه‌ی Arc the Lad روی بازی موبایل این مجموعه کار می‌کند و همان تیم سازنده‌ی بازی‌های قدیمی، بازی موبایل را می‌سازند.

‌‌‌‌‌‌‌‌

Doko Demo Issho و PaRappa

SIEJA-ForwardWorks_12-07-16_005

سه بازی Parappa the Rapper، Doko Demo Issho و Natsuyasumi که هر سه از مجموعه‌های قدیمی پلی‌استیشن هستند، به موبایل خواهند آمد. سازنده‌ی این بازی‌ها مشخص نیست.

‌‌‌‌‌‌‌‌

Sora to Umi no Aida

SIEJA-ForwardWorks_12-07-16_008

شرکت ForwardWorks مشغول ساخت اولین بازی جدید موبایلی سونی است. این بازی توسط خالق مجموعه‌ی Sakura Wars ساخته می‌شود و هنوز تاریخ انتشار معلومی ندارد.

‌‌‌‌‌‌‌‌

به غیر از این عناوین، مجموعه‌های ژاپنی Disgaea و Ymoawari که نقش‌آفرین‌های تاکتیکی هستند، بازی موبایل خواهند داشت.

فعلا اطلاعات بیشتری از این بازی‌ها در دسترس نیست.

منبع: Gematsu

‌‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Amir

    بی صبرانه منتظرم بازی crash واسه موبایل بیاد :))

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه