بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس وان از روز اول روی سرویس Game Pass قرار می‌گیرند

۷ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ایکس‌باکس وان

یکی از سرویس‌های جدید شرکت مایکروسافت Game Pass نام دارند که گیمرها با خرید اشتراک آن به شکل ماهانه می‌توانند به بیش از ۱۰۰ بازی دسترسی داشته باشند. در واقع گیمرها با پرداخت ۱۰ دلار در ماه می‌توانند به بیش از ۱۰۰ بازی دسترسی باشند و تمام آن‌ها را بدون محدودیت بازی کنند.  حالا مایکروسافت اعلام کرد که بازی‌های انحصاری جدید کنسول ایکس‌باکس وان که تا چند وقت دیگر راهی بازار می‌شوند از همان روز اول روی سرویس Game Pass قرار می‌گیرند. براساس اطلاعات منتشر شده یکی از این بازی‌های Sea of Thieves خواهد بود که در تاریخ ۲۰ مارس منتشر می‌شود. همچنین مشخص شده که بازی‌های دیگری از جمله State of Decay 2 و Crackdown 3 هم از همان روز اول روی Game Pass قرار می‌گیرند. فیل اسپنسر مدیر بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت به این موضوع هم اشاره کرد که این اتفاق در آینده برای قسمت جدید مجموعه بازی‌های Forza، Gears of War و Halo هم رخ خواهد داد.

براساس اطلاعات منتشر شده مایکروسافت قصد دارد کارت‌های اشتراک این سرویس را هم به صورت فیزیکی در فروشگاه‌های مختلف بفروشد. گفته شده قیمت اشتراک شش ماهه این سرویس ۶۰ دلار خواهد بود.

شرکت مایکروسافت هر ماه بازی‌هایی جدیدی را به سرویس Game Pass اضافه می‌کند.

منبع:  vg247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar King Ragnar

    واقعا فوق العادس اسپسنر واقعا مدیر لایقیه

    خصوصا اگر کارت اشتراک فیزیکیش بیاد ایران دیگه چی ازین بهتر؟ 😀

    اقای نوردوست بنظرت کارت فیزیکیش ایران میاد ؟یا اگر بیاد باز قراره چند برابر قیمت بدن 😐

    چون با این اینترنت داغون نمیشه هی ۵۰ ۶۰ گیگ دانلود کرد

    1. Avatar مشکات

      داداش گلم در مورد کارت فیزیکی game pass منظورشون این هست که کد این اشتراک مثل کارت شارژ ایرانسل روی یک کاغذ و در یک جعبه فیزیکی هست که شما میتونید خریداری بکنید و با اطمینان بیشتر کد رو وارد ایکس باکس کنید ولی در هر صورت تفاوتی در ارائه بازی ها نداره ! متاسفانه شما اخرش باید بازی هارو دانلود و یا دیتاشون رو از جایی تهیه کنید !

  2. Avatar مجتبی پازوکی

    به نظرم نه پلی استیشن now نه ایکس باکس گیم پس به جایی نمیرسن
    یه دلیل منطقی داره شما استریم که بازی نمیکنید باید دانلود کنید بریزید رو سیستم بازی کنید چه دلیلی داره برا یه بازی که کلا میکنید ماهی ده دلار بدین ماشالا ایکس وان ایکس هر بازی ۱۰۰ گیگه کلی هزینه دانلو میشه و اصلا هرادتون پر میشه بغد اصلا تعداد بازی مطرح نیست پلی استیشن ۴۵۰ تا گیم داره ایکس باکس هم بیش ۱۰۰ بازم فرق نمیکنه شما یکیشو میگیری اخرشم. بجا اینکارا ایپی جدید بسازین والا.

  3. Avatar پوریا راد

    من xbox one دارم و با game pass دارم خیلی راحت با ۲۰ دلار از بازیای انحصاری ماکروسافت لذت میبرم. برای نسخه فیزیکی هر بازی باید حداقل ۲۰۰ تومن پول میدادم.
    غیر از بازیای انحصاری بازیهای خوب ۳rd party هم مثل mgs phantom pain هم تو لیست هستش. در کل برای ماهیی ۱۰ دلار واقعه میارزه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه