بازی ارتش‌های فرازمینی منتشر شد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازی ارتش‌های فرازمینی از جمله عنوان‌های ایرانی به‌حساب می‌آید که در چند سال گذشته در نمایشگاه‌های بازی داخلی سرو صدای زیادی به پا کرد و سریعا مورد توجه بازی‌کننده‌ها قرار گرفت.

بازی ارتش‌های فرازمینی پس از تاخیرهای فراوان، توسط چند ناشر مختلف راهی بازار شده است.

 

روند ساخت بازی بسیار کند پیش رفت و حتی پس از به پایان رسیدن ساخت آن، بازی چند سالی در انتظار ناشر ماند. این بازی روز گذشته پس از مدت‌ها انتظار راهی بازار شد. بازی ارتش‌های فرازمینی توانسته بود به عنوان برترین بازی مستقل سال ۲۰۱۳ از دید سایت Indiedb انتخاب شود. حتی این عنوان در E3 سال ۲۰۱۳ هم حضور داشت. بازی ارتش‌های فرازمینی توانست غزال بهترین بازی اکشن در چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران را به‌دست بیاورد.
علاقه‌مندان برای خرید این بازی می‌توانند به فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی سراسر کشور مراجعه کرده و این بازی را با قیمت ۸ هزار تومان خریداری کنند. این عنوان در سبک اکشن اول‌شخص ساخته شده و از ویژگی‌های جالبش می‌توان به وجود سناریوی چندنفره اشاره کرد.
ماجراهای بازی در آینده رخ می‌دهد. این بازی روایتگر جنگ‌های بشر بر سر انرژی است. برای صداگذاری روی شخصیت‌های بازی، از صدای افرادی مانند بهزاد فراهانی، بهمن مفید، محمد حاتمی، فریدون محرابی و نسرین صالحی استفاده شده است.

main-1etrm1

لازم به‌ذکر است که این عنوان جواز حضور در شبکه استیم را هم دریافت کرده و تا مدتی دیگر شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی بین‌المللی آن خواهیم بود.
سازنده‌های ارتش‌‌های فرازمینی گفته‌اند برای اجرای این بازی به سیستمی با مشخصات زیر نیاز خواهید داشت:
سیستم‌عامل: ویندوز XP، ویندوز ۷ ، ویندوز ویستا، ویندوز ۸
پردازنده: پردازنده اینتل یا AMD با سرعت ۲ گیگاهرتز
کارت گرافیکی: GeForce 8800GT یا Radeon 4000
رم: ۲ گیگابایت
این بازی توسط انجمن ناشران بازی‌های رایانه‌ای راهی بازار شده است.

ET-Armies (1)

منبع: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه