بازی اسپلینترسل در راه ایکس‌باکس وان

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

«ایو گیلمو» (Yves Guillemot)، رییس شرکت یوبی‌سافت در صحبت‌هایی به این موضوع اشاره کرد که قابلیت اجرای بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ روی کنسول ایکس‌باکس وان که در E3 امسال به‌نمایش درآمد، باعث می‌شود که بتوان قسمت‌های قبلی مجموعه بازی‌های اسپلینترسل را برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه کرد.

رییس شرکت یوبی‌سافت در صحبت‌هایی به این موضوع اشاره کرد که قسمت‌های قبلی مجموعه بازی‌های اسپلینترسل می‌توانند برای ایکس‌باکس وان عرضه شوند.

گیلمو گفت: «امکان اجرای بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ روی کنسول ایکس‌باکس وان یک خبر عالی برای صنعت بازی‌های رایانه‌ای بود و باعث می‌شود که ناشرهای مختلف بتوانند بازی‌های قبلی خودشان را به کنسول جدید مایکروسافت بیاورند تا افراد بیشتری با آن‌ها آشنا شوند.» او در ادامه افزود: «این خبر یکی از بهترین چیزهایی بود که در E3 امسال شنیدم. آن‌ها قصد دارند در مرحله اول بیش از ۱۰۰ بازی کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ را برای اجرا در کنسول ایکس‌باکس وان آماده کنند. این موضوع به برخی از بازی‌های بزرگ کمک می‌کند که بتوانند راه خودشان را بهتر روی کنسول ایکس‌باکس وان پیدا کنند.»

splintercell1

تا کنون سه قسمت از مجموعه بازی‌های اسپلینترسل به نام‌های Double Agent، Conviction و Blacklist برای ایکس‌باکس ۳۶۰ عرضه شده است. گیلمو در بخش دیگری از صحبت‌هایش می‌گوید: «ما در ابتدا بازی‌های کمی از کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ را برای ایکس‌باکس وان عرضه می‌کنیم، اما در اواخر امسال این تعداد بیشتر خواهند شد.» در نمایشگاه E3 مشخص شد که یوبی‌سافت دو بازی Rainbow Six Vegas 1 و Rainbows Six Vegas 2 را برای ایکس‌باکس وان عرضه می‌کند. شرکت بتستا هم اعلام کرد که بازی فال‌اوت ۳ که برای ایکس‌باکس ۳۶۰ عرضه شده بود، برای ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. همچنین این احتمال وجود دارد که استودیوی «کریتریون»(Ceriterion) بازی Burnout Paradise را برای ایکس‌باکس وان عرضه کند.

باید به این موضوع اشاره کنیم که قابلیت اجرای بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ روی ایکس‌باکس وان هم اکنون به صورت آزمایشی در اختیار برخی از کاربران که عضو قسمت Xbox One Preview شده‌اند، قرار گرفته است. این افراد می‌توانند برخی از بازی‌های مایکروسافت که برای کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ عرضه شده بود را به این صورت تجربه کنند. مایکروسافت اعلام کرد که این قابلیت در پاییز امسال به‌صورت عمومی در اختیار تمام کاربران ایکس‌باکس وان قرار می‌گیرد. در ابتدا ۱۰۰ بازی برای این قابلیت در نظر گرفته شده است.

منبع: Videogamer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه