بازی ایرانی خاله قزی روی پلی‌استیشن۴ عرضه می‌شود

۱۱ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

جدیدترین بازی استودیوی بازی‌سازی «آنو رسانه هنر»، افتخارات زیادی کسب کرده است. بازی «خاله قزی» که هم‌چنین با اسم انگلیسی Grandam Overdrive شناخته می‌شود، از بازی‌های پرافتخار جشنواره‌ی بازی‌های تهران و هم‌چنین رویداد دو روزه‌ی Tehran Game Convention یا همان تی‌جی‌سی بود. استودیوی آنو رسانه هنر اخیر خبر داده است که می‌خواهند بازی خاله قزی را روی کنسول پلی‌استیشن۴ عرضه کنند.

قرار است بازی خاله قزی یا Grandam Overdrive به صورت دیجیتالی برای کامپیوتر و پلی‌استیشن۴ عرضه شود.

«مصطفی کیوانیان»، مدیرعامل استودیوی بازی‌سازی آنو رسانه هنر، در گفت‌وگویی با دیجی‌کالامگ به این موضوع اشاره کرد که بازی خاله قزی را با همکاری یک ناشر اسپانیایی روی کنسول پلی‌استیشن۴ عرضه خواهند کرد. کیوانیان گفته که فعلا حاضر نیستند ناشر اسپانیایی بازی خود را معرفی کنند، ولی مذاکرات بین آن‌ها قطعی شده است. ظاهرا اولین آشنایی استودیوی آنو رسانه هنر با ناشر بازی خاله قزی، طی رویداد گیمزکام سال ۲۰۱۶ صورت گرفته است.

مدیرعامل آنو می‌گوید که به کمک همکار اسپانیایی خود توانسته‌اند مراحل تبدیل بازی برای کنسول پلی‌استیشن۴ و هم‌چنین ترجمه‌ی بازی را بسیار سریع‌تر و راحت‌تر انجام دهند. ناشر بازی خاله قزی از موفقیت آن مطمئن بوده و به همین دلیل است که روی این بازی، و البته دنباله‌ی آن، از همین حالا سرمایه گذاری کرده است.

قرار است بازی خاله قزی یا Grandam Overdrive به صورت دیجیتالی برای کامپیوتر و پلی‌استیشن۴ عرضه شود. با این حال، تاریخ انتشار دقیق بازی هنوز مشخص نشده است. کیوانیان به این موضوع اشاره کرده است که اگر با فروش بسیار خوب نسخه‌ی دیجیتالی مواجه شوند، نسخه‌ی دیسکی خاله قزی را هم برای پلی‌استیشن۴ عرضه خواهند کرد.

می‌توانید مصاحبه‌ای که دیجی‌کالامگ در طول رویداد تی‌جی‌سی با مصطفی امکانیان داشت را از اینجا ببینید. تریلری از این بازی را هم در ادامه برای‌تان قرار داده‌ایم.

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۹ دیدگاه
  1. Avatar KN

    این بازی ی بازیه خیلیییییی اسکی از ریمن هست فقط شخصیتش فرق میکنه اونایی که ریمن بازی کردن میدونن من چی میگم

  2. Avatar شایان

    به هر حال من که حمایت میکنم چون اینقدر اعصاب خورده که یک بازی بین اللملی نداریم . الان شاه اگه بود استودیوهایی مثل ناتی داگ داشتیم و برندی مثل سونی. هیییی.

    1. Avatar امین

      شایان جان اگه شاه بود که الان همین خاله قزی را هم نداشتیم
      اگه بری و مقایسه پیشرفت موشک سازی ایرانیارو با آمریکایی ها ببینی میفهمی که تا قبل از انقلاب ایران اصلا موشک نمیتونسه بسازه در حالی که آمریکا داشته آپولو تست میکرده ولی الان ایران خیلی پیشرفت کرده و از آمریکا جلو زده
      اون موقعی که آمریکا داشت پولاشو برای رفتن به فضا خرج میکرد
      شاه داشت جشن میگرفت و پولای مردومو به باد میداد

  3. Avatar night king

    از سازندگان ایرانی باید همینقدر انظار داشت..حداقل یه بازی برای ps4دادن بیرون ولی مهم جای اصلیشه که جلوی انتشار این بازی رو میگیرن من نمیگم سازندگان ایرانی چیزی بلد نیستند ولی باید به کسانی که بازی raymanاحترام میزاشتن

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه