بازی ایرانی لونا بودجه‌ی ساخت خود را بوسیله کیک‌استارتر جمع‌آوری کرد

۲۱ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بای «لونا» از همان ابتدا ایده‌ی جالبی را مقابل‌تان می‌گذارد، ایده‌ای که نه تنها زیباست، بلکه ظرفیت زیادی برای تبدیل شدن به مکانیک‌ها و سیستم‌های مختلف برای سرگرم کردن شما دارد. لونا یک بازی ماجرایی اشاره و کلیک است، ولی برخلاف کلاسیک‌های این سبک، به جای اینکه در لونا با معماهای مختلف کلنجار بروید، قرار است که با احساسات خودتان سر و کله بزنید.

سازندگان لونا روی این موضوع تاکید دارند که بازی‌شان، یک تجربه‌ی هنری است.

استودیوی بازی‌سازی ایرانی Space Fox یک ماهی است که بازی Lona: Realm of Colors را روی وب‌سایت کیک‌استارتر قرار داده.  این استودیو برای بازی خود درخواست رقمی ۲۵ هزار دلاری را کرده بود و به تازگی توانسته است بودجه‌ی مورد نیاز بازی خود را جمع‌آوری کند.

سازندگان لونا روی این موضوع تاکید دارند که بازی‌شان، یک تجربه‌ی هنری است. به جرات می‌توانیم بگوییم که لونا هم بیش از هر چیز توانایی‌های کارگردان هنری خود را به تصویر می‌کشد. بازی ۱۵ مرحله‌ی مختلف دارد که هر کدام در اصل یک صحنه هستند. این صحنه‌ها در سه حالت مختلف طراحی شده‌اند و برای حل معماهای بازی، باید بین دو حالت Dark و Chaotic به دنبال آیتم‌های مختلفی باشید.

یکی از مراحل بازی در سه حالت مختلف.

هر آیتم و هر عنصری که در مراحل یا همان صحنه‌های بازی می‌بینید، بخشی از قصه‌ی لونا هستند. سازندگان بازی می‌خواهند که خودتان این عناصر را کنار هم بگذارید و از قصه‌ی بازی سر در بیاورید.

در حال حاضر هنوز نزدیک به ۶۰ ساعت تا پایان کیک‌استارتر بازی Lona زمان باقی است. می‌توانید به رقمی حدود ۱۵ دلار یک نسخه از بازی را برای خودتان رزرو کنید. در حال حاضر قرار است که Lona فقط روی کامپیوتر عرضه شود، ولی اگر بودجه‌ی بازی به ۳۵ هزار دلار برسد، استودیوی Space Fox بازی خود را به پلتفرم‌های موبایل هم خواهد آورد. با رسیدن بودجه‌ی بازی به ۴۰ هزار دلار، کارگردان هنری Assassin’s Creed و آهنگساز موسیقی اصلی Metal Gear Solid 3 هم به تیم سازنده‌ی لونا می‌پیوندند.

می‌توانید در ادامه، تریلری که از بازی Lona: Realm of Colors منتشر شده است را ببینید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. وحید

    از همین الان دارم با چادر مقنعه تصورش می کنم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه