بازی اینک آخرالزمان با حضور فرانسیس فورد کاپولا ساخته می‌شود

۱۳ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

فیلم «اینک آخرالزمان» (Apocalypse Now) یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ سینما است. نزدیک به ۴۰ سال از این فیلم می‌گذرد و «فرانسیس فورد کاپولا» خبر از ساخت یک بازی با اقتباس از این فیلم داده است. فرانسیس فورد کاپولا با همکاری تعدادی از چهره‌های بزرگ صنعت بازی، اقدام به ساخت بازی اینک آخرالزمان خواهد کرد؛ با این حال، اگر می‌خواهید بازی اینک آخرالزمان را ببینید، باید همین حالا دست به کار شوید و به ساخت بازی کمک کنید، چون کاپولا و گروه‌اش، بازی را به کیک‌استارتر آورده‌اند.

اگر میزان بودجه‌ی جمع‌آوری شده از ۲.۵ میلیون دلار بگذرد، نسخه‌های پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان این بازی هم عرضه خواهند شد.

کاپولا تقاضای ۹۰۰ هزار دلار بودجه را برای ساخت بازی اینک آخرالزمان کرده است. البته گزارش‌هایی شنیده‌ایم که می‌گویند بازی به غیر از کیک‌استارتر، سرمایه‌ی دیگری هم خواهد داشت. در توضیح بازی اینک آخرالزمان آمده است که این بازی، یک نقش‌آفرینی بزرگ و عمیق خواهد بود که روان بازی‌کننده را درگیر خودش می‌کند. بازی‌کننده باید در طول بازی، تصمیمات سختی بگیرد.

ApocalypseNow1

کارگردان سه‌گانه‌ی پدرخوانده می‌گوید پیشنهادهایی از شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی داشته تا از روی اینک آخرالزمان، یک اکشن اول‌شخص یا بازی موبایل بسازند، اما کاپولا چنین برنامه‌ای نداشته و به همین دلیل، به کارکشته‌های سبک نقش‌آفرینی روی آورده است.

تیمی از طراحان بزرگ صنعت بازی، مثل کسانی که روی بازی‌هایی مثل «فال‌آوت: وگاس جدید»، «بتلفیلد» و «فار کرای» کار کرده‌اند، در ساخت بازی اینک آخرالزمان نقش خواهند داشت.

در حال حاضر بازی فقط برای عرضه روی کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است. با این حال، اگر میزان بودجه‌ی جمع‌آوری شده از ۲.۵ میلیون دلار بگذرد، نسخه‌های پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان این بازی هم عرضه خواهند شد. عرضه‌ی بازی اینک آخرالزمان برای سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است.

CoppolaBrando

می‌توانید در ادامه، ویدیوی که برای مشخص شدن روند بازی ساخته شده است را ببینید. در نظر داشته باشید که این ویدیو، نمونه‌ی اولیه است و چیزی از بازی ساخته نشده است.

اگر می‌خواهید به ساخت بازی اینک آخرالزمان کمک کنید، می‌توانید به صفحه‌ی کیک‌استارتر آن سر بزنید.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar مهدی کرمی

    سلام. فوق العاده بود. شاید نشود گفت بهترین بازی تاریخ، ولی قطعا سینمایی ترین بازی تاریخ خواهد شد. نشان می دهد چطور می شود با استفاده از رنگ و نور، طراحی های گرافیکی بسیار ساده را طبیعی از کار در آورد. نمی دانید چرا بازی تا الان عرضه نشده؟

    1. بودجه ساخت بازی جمع‌آوری نشد و پروژه به طور کلی لغو شد.
      https://www.kickstarter.com/projects/fringerider/apocalypse-now-the-game

      1. Avatar مهدی کرمی

        ممنون از پاسختان. راستش این خبر، در کنار تعویق اکران فیلم Dune و ساخته نشدن دنبالۀ فیلم The Good Shepherd، ناامید کننده ترین خبر زندگی سینمایی ام بود.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه