فروش ۶۵ میلیونی جی‌تی‌ای۵؛ بازی بعدی راک‌استار بزودی معرفی می‌شود

۳ تیر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی تیک‌تو، آمار و ارقام مربوط به سه‌ماهه‌ی پایانی سال مالی خود را منتشر کرده است. تیک‌تو که مالک استودیوی بازی‌سازی «راک‌استار گیمز» است، گفته که این استودیوی بازی‌سازی مشغول کار روی پروژه‌های جدیدی است که در آینده‌ی نزدیک رونمایی خواهند شد.

انتظار داریم بازی بعدی استودیوی بازی‌سازی را‌ک‌استار گیمز، یک Red Dead جدید باشد.

شرکت تیک‌تو در بیانیه‌ای گفته که سال مالی ۲۰۱۶، برای‌شان پربار بوده است. تیک‌تو هم‌چنین پیش‌بینی کرده که سال مالی ۲۰۱۷ این شرکت هم که از اول آوریل سال جاری شروع شده، سال قدرتمندی را برای این شرکت بازی‌سازی رقم خواهد زد.

تیک‌تو زمانی درباره‌ی راک‌استار صحبت کرد که مشغول ارایه‌ی پیش‌بینی‌ها و انتظارات‌اش از سال مالی ۲۰۱۸ بود؛ در نتیجه ممکن است بازی بعدی راک‌استار تا سال ۲۰۱۷ میلادی عرضه نشود.

طبق آمار و ارقام ارایه شده، فروش بخش آنلاین جی‌تی‌ای۵ (GTA Online) در هر سه‌ماهه‌ی مالی شاهد افزایش بوده است. تیک‌تو هم‌چنین گزارش داده که درآمد حاصل از این بازی در سال مالی ۲۰۱۶، نسبت به سال قبل بیشتر شده است.

GTA-5

تیک‌تو با اینکه از اعداد و ارقام دقیق درآمدش صحبت نکرده، اما گفته که جی‌تی‌ای۵ بیش از ۶۵ میلیون نسخه فروخته است. این مقدار از آمار قبلی که در سه‌ماهه‌ی سوم سال مالی تیک‌تو ارایه شده بود، پنج میلیون نسخه بیشتر است.

انتظار داریم بازی بعدی استودیوی بازی‌سازی را‌ک‌استار گیمز، قسمت جدیدی در مجموعه بازی‌های Red Dead یا بسته‌ی الحاقی داستانی جی‌تی‌ای۵ باشد.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه