بازی تخته‌ای Dark Souls دوازدهمین پروژه‌ی بزرگ کیک‌استارتر

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کیک‌استارتر بازی تخته‌ای «ارواح تاریک» (Dark Souls) با رقم بسیار بالایی به پایان رسیده است. در حالی که شرکت Steamforged Games درخواست ۷۲ هزار دلار بودجه را برای ساخت بازی تخته‌ای ارواح تاریک کرده بود، این شرکت توانسته بیش از ۵.۴ میلیون دلار بودجه برای ساخت بازی تخته‌ای‌شان جمع‌آوری کند.

انتظار می‌رود که بازی تخته‌ای دارک سولز تا سال آینده‌ی میلادی عرضه شود.

با توجه به رقم بزرگی که برای ساخت این بازی جمع‌آوری شده، بازی تخته‌ای دارک سولز (Dark Souls: The Board Game)‌ به یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های کیک‌استارتر تبدیل شده است. این بازی، ۱۲امین پروژه‌ی بزرگ در کیک‌استارتر محسوب می‌شود. ۱۱امین پروژه‌ی بزرگ کیک‌استارتر، بازی Bloodstained است که توسط خالق مجموعه بازی‌های «کسلوانیا» ساخته می‌شود. بازی «کوجی ایگاراشی» توانست در سال گذشته ۵.۵ میلیون دلار بودجه جمع‌آوری کند.

Dark-Souls-Board-Game

بودجه‌ی اضافه‌ای که برای ساخت بازی جمع‌آوری شده، به گسترش آن کمک خواهد کرد. در حالی که در ابتدا قرار بازی بازی تخته‌ای دارک سولز، چهار شخصیت اصلی، سه غولآخر و پنج غولآخر فرعی داشته باشد، نسخه‌ی نهایی بازی ۲۰ شخصیت اصلی، ۶ غولآخر و ۱۵ غولآخر فرعی خواهد داشت.

انتظار می‌رود که بازی تخته‌ای دارک سولز تا سال آینده‌ی میلادی عرضه شود. کیک‌استارتر این بازی تمام شده است، اما اگر هنوز هم می‌خواهید به ساخت بازی کمک کنید، می‌توانید به وب‌سایت شرکت Steamforged Games سری بزنید.

شماره‌ی سوم از مجموعه بازی‌های Dark Souls یک ماه پیش عرضه شد و توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند و فروش خوبی هم داشته باشد.

منبع: Polygon

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه