بازی جدید راک‌استار بزودی معرفی می‌شود

۳ تیر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت Take-Two مالک شرکت «راک‌استار» (RockStar) گزارش مالی خودش را برای سال مالی ۲۰۱۷ که در تاریخ ۳۰ ژوئن امسال به پایان رسید، منتشر کرد. در این گزارش مالی گفته شده که فروش فوق‌العاده‌ی بازی GTA V و بخش آنلاین آن موفقیت مالی زیادی برای این شرکت به همراه داشته است و این بازی همچنان روند روبه‌رشدی را ادامه می‌دهد.

درآمد این شرکت ۱۳ درصد افزایش داشته و به ۳۱۱.۶ میلیون دلار رسیده است. لازم به ذکر است درآمد این شرکت در سال گذشته ۲۷۵.۳ میلیون دلار بوده است.  این شرکت به این موضوع اشاره کرد که بازی‌های GTA V، GTA Online، NBA 2K16 و Battleborn سهم زیادی از درآمدهای این شرکت در سال مالی ۲۰۱۷ داشته‌اند. البته مدیرعامل شرکت Take-Two به این موضوع اشاره کرد که استقبال از بازی Battleborn زیاد نبود و انتظارات سرمایه‌گذاران بازی را برآورده نکرد.

در ادامه‌ی این گزارش مالی گفته شده که فروش دیجیتالی بازی‌های این شرکت از ۱۵۴ میلیون دلار در سال گذشته به ۱۷۲.۱ میلیون دلار رسیده است.

البته شرکت Take-Two گفته که با ضرر مالی هم روبه‌رو شده است. این شرکت امسال ۳۸.۶ میلیون دلار ضرر داشته که این رقم در سال گذشته ۶۷ میلیون دلار بوده است.

اما هیجان‌انگیزترین بخش گزارش مالی این شرکت مربوط به بازی جدید استودیوی Rockstar می‌شود. براساس اطلاعات منتشر شده، راک‌استار در حال ساخت یک بازی جدید است که بزودی معرفی خواهد شد. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که بازی جدید این شرکت به احتمال زیاد Red Dead Redemption 2 یا قسمت جدید مجموعه بازی‌های GTA خواهد بود.

منبع: Gamespot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مسعود

    آقا نوردوست از کجا معلوم Bully 2 نباشه!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه