مجموعه‌ی تلویزیونی Futurama در قالب یک بازی موبایل زنده می‌شود

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ساخت مجموعه‌ی تلویزیونی «فیوچراما» (Futurama) را یک بار در سال ۲۰۰۲ و پس از پخش چهار فصل لغو کردند. با این حال، این مجموعه در سال ۲۰۰۸ دوباره زنده شد و تا سال ۲۰۱۳، سه فصل دیگر هم از آن نمایش داده شد. در نهایت باز هم ساخت Futurama را لغو کردند.

برای اولین بار نیست که یک بازی ویدیویی از روی مجموعه‌ی تلویزیونی فیوچراما ساخته می‌شود.

قرار است که این مجموعه دوباره باز گردد، اما در قالب یک بازی موبایل. این بازی موبایل Futurama: Game of Drones نام گرفته است. بازی در سبک معمایی ساخته خواهد شد و بازی‌کننده‌ها در آن، روبوت‌هایی را به هم متصل می‌کنند تا مراحل پیش برود.

بازی Game of Drones توسط استودیوی آلمانی Wooga Games ساخته می‌شود. این استودیو پیش از این بازی‌هایی مثل Diamond Dash یا Jelly Splash را ساخته است و در ساخت جورچین‌های سه‌تایی و تقلید از روی Bejeweled یا عناوینی مثل آن تبحر بالایی دارد.

چیزی که بازی Game of Drones را از دیگر عناوین این استودیو جدا می‌کند، حضور «دیو گراسمن» در مراحل ساخت بازی است. دیو گراسمن قرار است داستان بازی را بنویسد. او پیش از این روی بازی‌های ماجرایی کلاسیکی مثل «راز جزیره‌ی میمون» یا «سام و مکس» کار کرده است و همین موضوع، انتظارات ما را از بازی فیوچراما بالا می‌برد. «پاتریک ورونه»٫ نویسنده‌ی این مجموعه‌ی تلویزیونی هم قرار است در نوشتن بازی همکاری کند.

Futurama

بازی Futurama روی پلی‌استیشن۲ یک پلتفرمر ماجرایی سه‌بعدی بود.

برای اولین بار نیست که یک بازی ویدیویی از روی مجموعه‌ی تلویزیونی فیوچراما ساخته می‌شود. در سال ۲۰۰۳ هم یک سکوبازی سه‌بعدی با اقتباس از این مجموعه برای سه پلتفرم ایکس‌باکس، پلی‌استیشن۲ و گیم‌کیوب ساخته شده بود.

انتظارات‌مان از بازی Futurama: Game of Drones بالا است؛ تا عرضه‌ی بازی صبر می‌کنیم و نظرمان را درباره‌ی آن می‌دهیم. فعلا نمی‌دانیم قرار است بازی روی چه سیستم‌های عاملی یا دقیقا در چه زمانی عرضه شود.

منبع: The Verge

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه