بازی ورزشی استودیوی Criterion Games ساخته نمی‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

در E3 سال ۲۰۱۴ بود که شرکت EA جدیدترین بازی استودیوی «کرایتریون گیمز» (Criterion Games) را نشان داد. در آن زمان این بازی اسم نداشت و تنها مشخص شد که یک عنوان ورزشی است.

براساس جدیدترین اطلاعاتی که از این عنوان منتشر شده، استودیوی کرایتریون گیمز دیگر روی این بازی کار نمی‌کند و پروژه‌ی ساخت آن ادامه پیدا نخواهد کرد. سخنگوی شرکت EA در این‌باره گفت که استودیوی کرایتریون گیمز روی قسمت جدید مجموعه بازی‌های جنگ ستارگان و یک بازی معرفی نشده کار می‌کند.

criterion-games-new-ip-e3-2014-1280

همان‌طور که در E3 2016 مشخص شد، استودیوی کرایتریون گیمز در حال ساخت بازی Star Wars Battlefront: X-Wing VR Mission‌ برای هدست واقعیت مجازی Playstation VR است. درباره‌ی بازی معرفی نشده‌ی این استودیو هم چیزی نمی‌دانیم و شاید در نمایشگاه Gamescom 2016‌ شاهد معرفی این عنوان باشیم. لازم به ذکر است که استودیوی کرایتریون گیمز به دلیل ساخت مجموعه بازی‌های Burnout مشهور شد. این استودیو بازی Need for Speed Hot Pursuit را هم در سال ۲۰۱۰ ساخته بود.

maxresdefault

بازی جدیدی که استودیوی کرایتریون گیمز در حال ساخت آن بود، یک عنوان ورزشی عجیب و قریب بود که ترکیبی از ورزش‌های مختلف را پیش روی گیمرها قرار می‌داد. به طور مثال آن‌ها سوار هواپیما می‌شدند و از آن می‌پریدند و با چتر نجات بازی را ادامه می‌دادند. حتی قسمت‌های رانندگی با وسایل نقطه‌ی مختلف هم در بازی وجود داشت. در ادامه می‌توانید تریلری که از این بازی در E3 2014 به نمایش درآمد را ببینید. البته این تریلر مربوط به طرح‌های اولیه‌ی بازی می‌شود و چیز زیادی روندبازی از به نمایش در نمی‌آید.

‌‌‌

منبع: VG247

‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه