بازی Assassin’s Creed Identity برای iOS عرضه شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه
Assassins Creed Identity

در حالی که در سال ۲۰۱۶ قسمت جدیدی از مجموعه بازی‌های «فرقه‌ی اساسین» (Assassin’s Creed) برای کنسول‌های بازی راهی بازار نمی‌شود، یوبی سافت بازی Assassin’s Creed Identity را برای پلتفرم‌های موبایل عرضه کرد.

بازی Assassin’s Creed Identity با قیمت ۴٫۹۹ دلار روی فروشگاه اپل استور قرار گرفت.

مجموعه بازی‌های فرقه‌ی اساسین علاقه‌مندان بسیار زیادی دارند و تا این لحظه هم قسمت‌های مختلفی از آن راهی بازار شده است. براساس گفته‌های یوبی سافت امسال شاهد قسمت جدیدی از این مجموعه بازی‌ها روی کنسول‌های بازی نخواهیم بود؛ اما علاقه‌مندان می‌توانند این بازی را روی موبایل تجربه کنند. یوبی سافت به تازگی بازی Assassin’s Creed Identity را برای آیفون و آیپد عرضه کرده است.

این بازی موبایلی به در سبک نقش آفرینی اکشن ساخته شده و در دوره‌ی رنسانس و در کشور ایتالیا رخ می‌دهد. اگر این مجموعه بازی‌ها را تجربه کرده باشید، حتما می‌دانید که بازی‌های Assassin’s Creed II، Assassin’s Creed: Brotherhood و Assassin’s creed: Revelations با حضور شخصیت «اتزیو» (Ezio) هم در این دوره‌ی زمانی در جریان بودند.

المان‌های نقش آفرینی این بازی پیرامون انتخاب کلاس‌های مختلف برای شخصیت بازی و شخصی‌سازی او می‌شود. بازی‌کننده‌ها با پیشرفت در بازی ویژگی‌های جدیدی را به شخصیت بازی اضافه خواهند کرد.

این بازی با قیمت ۴٫۹۹ دلار عرضه شده و برای اجرای آن هم باید آیفون ۵ به بالا و آیپد ۳ یا آیپدهای جدیدتر داشته باشید. یوبی سافت به این موضوع اشاره کرده که نسخه‌ی اندروید این بازی در بهار روی فروشگاه گوگل پلی عرضه می‌شود.

در ادامه می‌توانید ویدیو و تصاویر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌

منبع: iTunes

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. مهدیار

    بازی آفلاینه یا آنلاین؟
    بعد یه سوال دیگه هم دارم. از کجا بفهمم کدوم بازی های app store آنلاین وکدوم آفلاینن؟ من تازه گوشی آیفون گرفتم و نمیدونم از کجا باید آنلاین بودن بازی رو قبل از دانلود بفهمم. ممنون میشم راهنمایی کنید

  2. shahram farcry

    in game foghladas!!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه