Assassin’s Creed Odyssey رسما تایید شد؛ بازی در E3 رونمایی می‌شود

۲۲ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
بازی Assassins Creed Odyssey

پس از اینکه اسم جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های «فرقه اساسین» (Assassin’s Creed) در قالب یک شایعه به بیرون درز کرد، شرکت بازی‌سازی یوبی‌سافت تصمیم گرفته است تا رسما از این بازی رونمایی کند. یوبی‌سافت از «فرقه اساسین: اودیسه» (Assassin’s Creed Odyssey) رونمایی کرده و گفته است که نمایش کامل بازی در کنفرانس این شرکت در نمایشگاه E3 2018 صورت خواهد گرفت.

طبق اطلاعات منتشر شده، بازی Assassin’s Creed: Odyssey دنباله‌ی مستقیم داستان Origins خواهد بود.

چند هفته‌ی گذشته بود که در قالب اطلاعات زیادی که از بازی‌های آینده از فروشگاه والمارت به بیرون درز کردند، از وجود یک Assassin’s Creed جدید خبردار شدیم. این موضوع را چندان در آن زمان جدی نگرفتیم، ولی پریروز تصویری از یک جاسوییچی با لوگوی یک بازی جدید به اسم Assassin’s Creed Odyssey در اینترنت منتشر شد. طولی نکشید که یوبی‌سافت با انتشار یک تیزر کوتاه، وجود بازی را تایید کرد.

تیزر بازی Assassin’s Creed: Odyssey چیز زیادی نشان‌مان می‌دهد و فقط چند ثانیه است، ولی صحنه‌ی معروف فیلم ۳۰۰ را بازسازی کرده است. یعنی همین تیزر کوتاه کافی است تا مطمئن شویم که Assassin’s Creed Odyssey در یونان اتفاق می‌افتد.

خبرگزاری کوتاکو هم که در طول چند روز گذشته، اطلاعات زیادی از بازی‌های آینده منتشر کرده و اطلاعاتش هم ردخور ندارد، جزییات این بازی را اعلام کرده است.

قسمت قبلی این مجموعه بازی‌ها یعنی Assassin’s Creed Origins تفاوت‌های زیادی کرده بود؛ طوری که شاهد عناصر نقش‌آفرینی زیادی در بازی بودیم. این تغییرات قرار است در Assassin’s Creed Odyssey حتی بیشتر هم شود. در قسمت قبلی شاهد افزایش کوئست‌هایی مثل بازی‌های نقش‌آفرینی بودیم و در این قسمت جدید، حتی می‌توانیم در دیالوگ‌ها خودمان پاسخ‌ها را انتخاب کنیم. بازی ظاهرا هم‌چنین می‌گذارد بین شخصیت اصلی زن و مرد، یکی را انتخاب کنیم.

طبق اطلاعات منتشر شده، Odyssey دنباله‌ی مستقیم داستان Origins خواهد بود، ولی شخصیت‌های اصلی بازی «بایک» یا «آیا» نیستند.

به احتمال زیاد همین پاییز شاهد عرضه‌ی Assassin’s Creed Odyssey خواهیم بود.

منبع: Kotaku

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar عادل

    من کل سری Assassin’s Creed ها رو بازی کردم همشون مورد پسند بودن جزء Assassin’s Creed Origins که کلا ضد حال زد توی گرافیک بازی و گذاشتمش کنار امیدوارم این یکی رو درست زده باشن

  2. Avatar Alireza

    سلام من بازی Assassins Creed IV Black Flag FreedomCry روی ویندوز نصب کردم اما وقتی اون رو باز می کنم بعد از حدود ۱۰ ثانیه بدون نشان دادن هیچ خطایی بسته می شود سخت افزار لپ تاپ هم قوی هست اگر کسی میتونه لطفاٌ کمک کنه ممنون.

    1. Avatar suda

      بازی به دوشکل ارایه شده.یکی به عنوان Dlc که بدون نسخه اصلی black flag کار نمیکنه و یکی دیگه هم به صورت مستقل قابل اجراست. احتمالا مال شما از نوع اوله.من نمیدونم بازی رو از کجا تهیه کردید ولی نسخه موجود تو استیم هم همین جوریه و نیاز به نصب بازی اصلی داره.

      1. Avatar Alireza

        بله درست می فرمایید من این موضوع رو نمیدونستم ممنون از راهنمایی شما.

    2. Avatar علی رحیمی

      سلام
      بازی رو پاک کن دوباره نصبش کن فقط در هنگام نصب انتی ویروس سییتم رو خاموش کن چون انتی ویروس فایل های بازی رو پاک میکنه.
      اینترنت هم قطع باشه.

      اگر این کارو کردی مشکلت حل نشد کارت گرافیکت رو ابدیت کن.

  3. Avatar ehsan

    سلام اقا اینا میشه چی پادکست برین مثلا قرار بود بترکونیین فقط حرف؟!!

    1. نه به جان شما!
      پادکست‌ها براهه!
      فقط دو سه روز تاخیر افتاد توی ضبط، که اتفاقا بد هم نشد، چون اطلاعات چند تا بازی به بیرون کردند، فال‌آوت رونمایی شد، فرقه اساسین رونمایی شد و کلی شایعه شنیدیم.
      در نتیجه تونستیم بهتر و کامل‌تر برنامه رو ضبط کنیم.
      از فردا یعنی یک شنبه، پادکست‌های E3 رو شروع می‌کنیم.
      ممنون که حواستون هست و پیگیری می‌کنین.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه