شروع طوفانی بهترین بازی استراتژی سال؛ Civilization 6 در دو هفته ۱ میلیون نسخه فروخت

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازی Civilization 6 یکی از بهترین عنوان‌های استراتژی حال حاضر به حساب می‌آید که علاقه‌مندان بسیاری هم دارد. حتی امتیازاتی که این بازی گرفت همه را شگفت‌زده کرده و شکی در آن نیست که Civilization 6 بهترین بازی استراتژی امسال خواهد بود.

حالا استقبال از این بازی آن‌قدر زیاد بوده که جزو محبوب‌ترین عنوان‌های شبکه‌ی «استیم» (Steam) قرار گرفته است. این بازی مدتی پیش رکورد ۱ میلیون گیمر که به شکل همزمان مشغول انجام دادن آن بودند را رد کرد. این رکورد تنها دو هفته پس از عرضه‌ی Civilization 6 رخ داده و نشان می‌دهد که گیمرها چقدر به این بازی علاقه‌دارند.

به همین مناسبت بد نیست نگاهی به محبوب‌ترین بازی‌های حال حاضر شبکه‌ی استیم بیاندازیم. در این لیست بازی‌هایی مانند Dota 2،‌ Counter-Strike: Global Offensive، Sid Meier’s Civilization VI و Team Fortress 2 قرار دارند. در ادامه می‌توانید لیست کامل را مشاهده کنید.

civilization_6_steam_charts

بازی Civilization 6 اکنون به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌‌هایی به حساب می‌آید که استودیوی Valve مالک شبکه‌ی Steam آن را نساخته است. در واقع اکثر بازی‌های محبوب شبکه‌ی Steam مانند Dota 2، Counter Strike و Team Fortress 2 را شرکت Valve ساخته. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که بازی Civilization 5 هم جزو بازی‌های پرطرفدار استیم دیده می‌شود.

منبع: VG247

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه