بازی Deus Ex GO عرضه شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

شرکت بازی‌سازی اسکوئرانیکس اخیرا بازی‌های موبایلی خیلی خوبی می‌سازد؛ نقش‌آفرینی‌های بزرگی مثل «موبیوس فاینال فانتزی» (Mobius Final Fantasy) به کنار، مجموعه بازی‌های GO این شرکت هم برای موبایل طرفداران زیادی دارند. تا به امروز دو بازی در سری GO عرضه شده بودند. شرکت اسکوئرانیکس دو ماه پیش از جدیدترین بازی در سری GO خود به عنوان Deus Ex GO رونمایی کرده بود. این بازی اخیرا روی اپ‌استور اپل و گوگل‌پلی‌استور عرضه شده است.

همانطور که از نام Deus Ex GO پیداست، این بازی موبایلی از روی مجموعه بازی‌های Deus Ex ساخته شده است. درست مثل Lara Croft GO و Hitman GO، این بازی جدید هم در سبک معمایی ساخته شده است و سبک و سیاق مجموعه‌ی Deus Ex را در خودش جای داده است.

اگر با مجموعه‌ی قدیمی Deus Ex آشنایی ندارید، بگذارید بگوییم که این مجموعه بازی‌ها، نقش‌آفرینی‌های اکشنی هستند که در آینده‌ی بسیار نزدیک اتفاق می‌افتند. در دنیای Deus Ex انسان‌ها بدن خود را با استفاده از تکنولوژی پیشرفت داده‌اند.

مثل دو بازی دیگر سری GO، بازی موبایلی Deus Ex هم پنج دلار قیمت‌گذاری شده است. می‌توانید از اینجا تریلر رونمایی Deus Ex GO را ببینید.

با استفاده از لینک‌های زیر می‌توانید بازی Deus Ex GO را از فروشگاه مورد نظرتان خریداری کنید.

Label_Downlaod-1 Label_Downlaod2

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Phone Arena

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه