بازی Devil’s Third روی رایانه‌های شخصی هم عرضه می‌شود

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند وقتی است که حرف و حدیث‌های بسیاری که در پس بازی Devil’s Third شنیده می‌شود. بازی‌ای که نینتندو تهیه‌کنندگی آن را بر عهده گرفته، اما از طرفی بازی به قدری غیرنینتندویی از آب درآمده است که از گوشه و کنار شنیده می‌شد این شرکت می‌خواهد پشتیبانی از بازی را به کنار بگذارد.

جدیدترین ساخته‌ی کارگردان بازی‌های «نینجا گایدن» به‌صورت یک بازی آنلاین روی رایانه‌های شخصی هم عرضه خواهد شد

نینتندو امروز با تکذیب این شایعات اعلام کرد که می‌خواهد نسخه‌ی انگلیسی بازی را خودش منتشر کند. اما در حالی که نسخه‌ی ژاپنی بازی تا یک ماه دیگر عرضه می‌شود، این شرکت هیچ تاریخ عرضه‌ی مشخصی برای نسخه‌ی انگلیسی بازی Devil’s Third در نظر نگرفته است.

Devil's Third

بازی یک اکشن سوم شخص تیراندازی است

نینتندو فقط اعلام کرده است که Devil’s Third تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی روی Wii U عرضه خواهد شد. اینکه آیا محتوای بازی مثل نسخه‌ی ژاپنی باقی خواهد ماند یا نه هنوز معلوم نیست.

در خبر دیگری، استودیوی بازی‌سازی Valhalla، سازنده‌ی بازی Devil’s Third، گفت که از نینتندو اجازه‌ی عرضه‌ی نسخه‌ای از بازی را برای رایانه‌های شخصی گرفته است.

نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی Devil’s Third Online نام گرفته است و همانطور که از نام‌اش پیداست، فقط بخش آنلاین و چندنفره‌ی بازی را شامل می‌شود.

بازی Devil’s Third Online به‌صورت رایگان و با ساختار Free-to-play عرضه خواهد شد. عرضه‌ی این نسخه از بازی که فقط روی رایانه‌های شخصی است، برای شهریور ماه در نظر گرفته شده است.

بازی Devil’s Third توسط «تومونوبو ایتاکاگی»، خالق مجموعه بازی‌های «زنده یا مرده» (Dead or Alive) ساخته شده است. این بازی در ابتدا قرار بود روی کنسول‌های پلی‌استیشن۳ و ایکس‌باکس۳۶۰ و به تهیه‌کنندگی شرکت THQ عرضه شود، اما ورشکستگی THQ ایتاگاکی را مجبور کرد تا برای عرضه‌ی بازی‌اش مجبور به بستن قراردادی با نینتندو شود.

منبع: Gematsu

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه