بازی Lifeline 2 برای پلتفرم‌های موبایل عرضه شد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
بازی Lifeline 2

نسخه‌ی اول بازی Lifeline یک عنوان خلاقانه بود. درحالی که بازی‌های اکشن با خشونت بالا دنیای بازی‌های موبایل را هم به تصرف خودشان درآورده‌اند، بازی‌های جالبی هم در میان آن‌ها دیده می‌شوند که روندی کاملا متفاوت دارند. از جمله‌ی این بازی‌ها می‌توان به Lifeline اشاره کرد. نسخه‌ی اول این عنوان دارای مکانیک جالبی برای بازی کردن بود. بازی‌کننده‌ها با دریافت اعلان‌های مختلف از سوی شخصیت اصلی بازی‌، داستان‌ را دنبال می‌کردند. بازی Lifeline در سبک متن محور (Text Base) ساخته شده و شخصیت اصلی آن با ارسال اعلان با بازی‌کننده‌ها ارتباط برقرار می‌کند. داستان هیجان‌انگیز و منحصر به‌فرد آن هم بازی‌کننده‌ها را به ادامه‌ی این بازی تشویق می‌کرد. اکنون تیم ‌سازنده‌ی این بازی نسخه‌ی دوم آن را راهی بازار کرده‌ و بار دیگر داستان مرموزی را پیش روی بازی‌کننده‌ها قرار داده‌اند.

بازی Lifeline 2 با قیمت ۲٫۹۹ دلار روی فروشگاه گوگل پلی و اپل استور عرضه شده است.

استودیوی ۳Minute Games بازی Lifeline 2 را روی فروشگاه‌های گوگل پلی و اپل استور قرار داده است. در این عنوان شخصیتی به نام آریکا (Arika) را مشاهده می‌کنید که قصد دارد انتقام والدین و برادرش را بگیرد.

اگر از قسمت اول این بازی لذت برده باشید، قطعا با قسمت دوم ارتباط بیشتری برقرار خواهید کرد. داستان در نظر گرفته شده برای قسمت دوم، دو برابر بزرگ‌تر از بازی قبلی است و اتفاقات زیادی را پیش روی بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد. از زمانی که آریکا ماجراجویی خودش را آغاز می‌کند، اعلان‌های مختلفی برای بازی‌کننده‌ها ارسال می‌شود تا او را در این داستان همراهی کنند.

از ویژگی‌های مهم این بازی می‌توان به قابلیت بازگشت به اتفاقات مهم اشاره کرد. در هر لحظه که دوست داشتید می‌توانید بازی را به قسمت‌های مهم بازگردانید و آن‌ها را دوباره تجربه کنید تا با اطلاعات بیشتری از جریان داستان مواجه شوید و انتخاب‌های بهتری انجام دهید.

اگر از ساعت‌های هوشمند هم استفاده می‌کنید، اعلان‌های این بازی را روی آن‌ها هم دریافت خواهید کرد.

بازی Lifeline 2 با قیمت ۲٫۹۹ دلار عرضه شده است. در ادامه می‌توانید برخی از تصاویر این بازی را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بازی Lifeline 2
بازی Lifeline 2
بازی Lifeline 2
بازی Lifeline 2

 

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
منبع: Android Authority

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما