بازی Mighty No. 9 بار دیگر تاخیر خورد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

«کیجی اینافونه» (Keiji Inafune) سازنده‌ی بازی Mighty No. 9 خبر تاخیر مجدد این بازی را تایید کرد.

بازی Mighty No. 9 به دلیل وجود مشکل در بخش شبکه، با تاخیر مواجه شد.

این سومین ‌باری است که بازی Mighty No. 9 با تاخیر روبه‌رو می‌شود و این موضوع باعث اعتراض کاربران شده است. در حالی که هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای این بازی اعلام نشده، انتظار می‌رود که Mighty No. 9 تا مدتی دیگر راهی بازار شود. کیجی اینافونه در صفحه‌ی کیک استارتر این عنوان گفته بود که بازی جدیدش را در آوریل ۲۰۱۵ راهی بازار خواهد کرد که به دلیل مشکلات مختلف چنین اتفاقی رخ نداد. اینافونه بعدا به این موضوع اشاره کرد بازی را در بهار ۲۰۱۶ راهی بازار می‌کند.

بازی Mighty No. 9 در سال ۲۰۱۳ روی سایت کیک استارتر قرار گرفت و توانست نزدیک به ۴ میلیون دلار (۳٫۸۴۵٫۷۱۰ دلار) پول به دست بیاورد. لازم به ذکر است که این بازی دنباله‌ی معنوی مجموعه بازی‌های Mega Man به شمار می‌آید.

Mighty No. 9

بازی Mighty No. 9

‌‌‌‌‌‌دلیل تاخیر جدید این بازی وجود مشکلی در حالت شبکه‌ای بازی اعلام شده است. این مشکل باعث می‌شود که بازی‌کننده‌ها نتوانند در حالت آنلاین، مسابقه‌ای پیدا کنند. بازی Mighty No. 9 در ابتدا قرار بود در آوریل سال ۲۰۱۵ راهی بازار شود که پس از مدتی تاریخ انتشار آن به سپتامبر ۲۰۱۵ منتقل شد. البته مدتی بعد هم اعلام شد که این بازی در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ راهی بازار می‌شود که چنین اتفاقی رخ نداد.

بازی Mighty No. 9 توسط استودیوی Comcept که به وسیله‌ی اینافونه تاسیس شده در حال ساخت است و برای پلتفرم‌های «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس ۳۶۰» (Xbox 360)، «پلی استیشن ۳»(PlayStation 3)، «پلی استیشن ۴»(PlayStation 4)، ویندوز، لینوکس، «پلی استیشن ویتا» (PlayStation Vita)، (۳DS) و (Wii U) راهی بازار می‌شود.

این عنوان توسط موتور بازی‌سازی «آنریل انجین ۳» (Unreal Engine 3) در حال ساخت است. در ادامه می‌توانید یکی از تریلرهای این بازی را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: AllGamesBeta

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه