بازی Red Alert 2 را رایگان دریافت کنید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی «الکترونیک‌آرتز» برای کاربران نرم‌افزار Originاش، برنامه‌ای به اسم On the House دارد. طبق این برنامه، الکترونیک‌آرتز، هر از گاهی یک بازی رایگان را به کاربران‌اش اعطا می‌کند. هیچ حقه‌ای هم در کار نیست، یک نسخه‌ی کامل و رایگان از بازی به‌صورت دیجیتال به کاربران داده می‌شود.

شرکت الکترونیک آرتز شروع به عرضه‌ی رایگان بازی Red Alert 2 کرده است.

چند وقت اخیر، الکترونیک‌آرتز بازی‌های On the House را با عناوین بسیار قدیمی مثل «آلتیما ۸» یا بازی‌های کوچکی مثل Zuma و «گیاهان در برابر زامبی‌ها» پر کرده بود. با این حال، بازی رایگان این ماه، شماره‌ی دوم Red Alert است. این نسخه‌ی رایگان حتی بسته‌ی الحاقی Yuri’s Revenge را به همراه دارد.

برای اینکه Red Alert 2 را رایگان دریافت کنید. تنها کافی است که یک اکانت Origin داشته باشید. ساخت اکانت هم وقت زیادی از شما نخواهد گرفت. به وب‌سایت Origin.com بروید، یک حساب کاربری بسازید و بازی را به حساب کاربری‌تان اضافه کنید. سپس هر وقت که خواستید می‌توانید دانلودش کنید.

البته فعلا به دلیل شلوغی سرورهای الکترونیک‌آرتز، ما هنوز نتوانسته‌ایم بازی را دانلود کنیم، اما احتمالا Red Alert 2 به این زودی‌ها از روی سرویس On the House برنخواهد داشت.

Red_Alert_2 Red_Alert_2_2

بازی Red Alert 2 یکی از معروف‌ترین بازی‌های سبک استراتژی است و یک بازی کلاسیک در این سبک محسوب می‌شود. احتمالا شما هم با این بازی خاطرات زیادی دارید. با توجه به اینکه می‌توانید به رایگان این خاطرات را برای خود زنده کنید، از گرفتن بازی روی Origin غافل نشوید.

منبع: PC World

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. کیانوش

    با سلام
    ممنون از سایت و مطلب عالیتون
    بنده رفتم که عضو بشم و این بازی خاطر انگیزه دوران ۷-۸ سال پیشمو دانلود کنم که نذاشت
    فکر کنم بخاطر بار سنگین سرور بود، خدا کنه برای تحریم نباشه
    خواهش میکنم اگر مجله دیجی کالا موفق به دانلود شد تو ی سرور آپلود کنه و برای بقیه لطفا لینک دانلود بزاره
    واقعا بنده که حداقل ۲-۳ سال پلی استیشن شو بازی میکردم
    اگر الان بشینم به ذهنم فشار بیارم فکر کنم ی سری از رمزهای پلی استیشنم یادم بیاد

    با تشکر از اطلاع رسانیتون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما