بازی Warhammer در راه تلفن‌های هوشمند

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیوی Pixel Toys اطلاعات جدیدی درباره بازی Warhammer 40000: Freeblade را منتشر کرد. این بازی که اواخر سال ۲۰۱۵ منتشر می‌شود، علاقه‌مندان به دنیای Warhammer را هیجان‌زده کرده است.

علاقه‌مندان به مجموعه بازی‌های Warhammer می‌توانند این بازی را در پاییز روی موبایل تجربه کنند.

 

در این بازی، بازی‌کننده‌ها برای اولین‌بار می‌توانند کنترل Imperial Knight را به‌دست بگیرند. لازم به‌ذکر است که Imperial Knight یک ربات جنگی بسیار بزرگ است که سلاح‌های بسیاری حمل می‌کند و می‌تواند خرابی‌های بزرگی به‌بار بیاورد. این موضوع یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های بازی به‌حساب می‌آید. بازی‌کننده‌ها در این عنوان با بیش از ۴۰ مرحله مواجه خواهند شد و رقابت‌های روزانه هم بین بازی‌کننده‌ها برگزار می‌شود. افراد مختلف می‌توانند با Imperial Knight های خودشان با یکدیگر مبارزه کنند.

warhammer6

هر کاربر می‌تواند ربات خودش را شخصی‌سازی کند و قسمت‌های مختلف آن را ارتقا دهد. این شخصی‌سازی شامل تفنگ‌ها، موشک‌اندازدها و سایر بخش‌های ربات هم می‌شود. ارتقا دادن قدرت ربات باعث می‌شود که بتوانید در نبردهای نزدیک عملکرد بهتری از خودتان نشان دهید.
از دیگر ویژگی‌های این بازی می‌توان به گرافیک بسیار خوب آن اشاره کرد. بازی Warhammer 40000: Freeblade از گرافیک قابل توجهی روی پلتفرم‌های موبایل برخوردار است. متاسفانه هنوز قیمت بازی مشخص نشده، اما می‌دانیم که این عنوان قرار است در پاییز امسال برای پلتفرم‌های اندروید و iOS راهی بازار شود.
اگر از جمله افرادی هستید که با مجموعه بازی‌های Warhammer آشنایی ندارید، باید بگوییم که دنیای Warhammer‌ در سال ۱۹۸۷ توسط Rick Priestley به وجود آمد. ماجراهای دنیای Warhammer در آینده رخ می‌دهد و ویژگی‌های فانتزی و تخیلی زیادی در آن‌ها دیده می‌شود. عنوان Warhammer یک سرگرمی بسیار بزرگ به حساب می‌آید که تاکنون بازی‌های کامپیوتری مختلف و حتی بازی‌های صفحه‌ای هم برای آن عرضه شده است. در ادامه می‌توانید برخی از تصاویر بازی Warhammer 40000: Freeblade را مشاهده کنید:

warhammer1 warhammer2 warhammer3

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه