باندل جدید PS4 به سبک جنگ‌های ستاره‌ای معرفی شد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در این مدت خبرهای زیادی درباره دنیای جنگ‌های ستاره‌ای منتشر شده است. دیروز پوستر جدیدترین قسمت از فیلم‌های جنگ‌های ستاره‌ای منتشر شد.

 

شرکت سونی از باندل جدید کنسول پلی‌استیشن ۴ برای بازی Star Wars: Battlefront رونمایی کرد.

 

در چند ماه گذشته هم شرکت بازی‌سازی الکترونیک‌آرتز، عنوان‌های مختلفی از مجموعه بازی‌های جنگ‌های ستاره‌ای به نام Star Wars: Battlefront و Star Wars: The Old Republic – Knights of the Fallen Empire را معرفی کرد. به‌تازگی مشخص شده که شرکت سونی یک باندل مخصوص از بازی Star Wars: Battlefront را برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در نظر گرفته است. این کنسول سیاه رنگ است و طرح شخصیت منفی دنیای این مجموعه فیلم‌ها که دارث ویدر (Darth Vader) نام دارد، روی آن قرار گرفته است.

PSST4

این باندل سه مدل مختلف خواهد داشت. اولین مدل دارای یک هارد ۵۰۰ گیگابایتی است و یک نسخه از بازی Star Wars: Battlefront هم در آن قرار گرفته است. مدل‌های دوم و سوم به شکل محدود راهی بازار می‌شوند و کنترلرهای PS4 هم با ظاهر دارث ویدر در آن‌ها دیده می‌شوند. همچنین در این باندل، یکی از دو بازی Star Wars: Battlefront یا Disney infinity 3.0 قرار گرفته‌اند.
با خرید هر کدام از این باندل‌ها، می‌توانید به‌نسخه‌های کلاسیک مجموعه بازی‌های Star Wars که برای پلی‌استیشن ۴ عرضه شده‌اند، دسترسی داشته باشد. این بازی‌ها کاملا از سیستم تروفی‌های این کنسول پشتیبانی می‌کنند. این عنوان‌ها شامل: Super Star Wars، Star Wars: Racer Revenge، Jedi Starfighter و Star Wars Bounty Hunter می‌شوند. پیش‌فروش این کنسول از مدتی دیگر آغاز می‌شود. همچنین می‌توانید خود این باندل را در تاریخ ۲۶ آبان خریداری کنید. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این باندل را مشاهده کنید:

PSST1 PSST2   PSST5 PSST6 PSST7

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه