با آی‌فون خود الگوی ویبره‌ی جدید بسازید

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ویبره آیفون

اگر شما هم خیلی از اوقات به‌اشتباه احساس می‌کنید گوشی‌‌تان در حال لرزیدن است، یا اینکه از ویبره‌ی پیش‌فرض گوشی خود راضی نیستید، می‌توانید از قابلیت جدید آی‌فون برای ساخت ویبره‌های شخصی استفاده کنید. چند وقتی است که قابلیت ساخت الگوی ویبره به سیستم عامل iOS اضافه شده است، اما با این حال خیلی از کاربران این سیستم عامل از آن باخبر نیستند. شاید در ظاهر ساخت الگوی ویبره دشوار به نظر برسد، اما اپل راه‌حل ساده و مناسبی برای شخصی‌سازی ویبره‌ی دستگاه‌هایش پیدا کرده است.

‌‌‌  ‌‌

ساخت الگوی ویبره بر روی iOS اصلا سخت نیست. اول وارد بخش Settings شوید، و سپس بخش Sounds را پیدا کنید. صدایی که می‌خواهید الگوی ویبره‌ی آن را عوض کنید پیدا کنید؛ منظور همان صداهای مختلفی است که برای هشدارهایی مثل پیغام‌ها، ایمیل، یا زنگ موبایل در نظر گرفته شده.

ویبره ۱

پس از یافتن صدای مورد نظرتان، گزینه‌ی Vibrations را از همان بالا انتخاب کنید. حالا به پایین صفحه بیایید و گزینه‌ی Create New Vibration را انتخاب کنید.

ویبره ۲

حالا صفحه‌ای خالی با عنوان New Vibration را می‌بینید. یک بار روی صفحه بزنید تا یک لرزش کوتاه را ثبت کنید، یا انگشت‌تان را روی صفحه نگه دارید تا مدت زمان لرزش طولانی‌تر شود.

ویبره ۳

 

ساخت یک الگو بسیار ساده است، چون هر فرمانی که برای ثبت لرزش می‌دهید بر روی صفحه هم نشان داده می‌شود. با انتخاب Play می‌توانید لرزشی که ضبط کرده‌اید را هم بشنوید. خط پایین صفحه هم به‌راحتی لرزشی که ضبط کرده‌اید را نشان می‌دهد.

ویبره ۴

در نهایت اگر از الگویی که ساخته‌اید رضایت دارید، آن را ذخیره و به عنوان ویبره‌ی جدید خود انتخاب کنید.

‌‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه