با این اختراع تویوتا موبایل‌تان را به سویچ خودرو تبدیل کنید

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت تویوتا سهم زیادی از بازار خودروی دنیا را در اختیار دارد و این میزان هر روز بیشتر می‌شود. دلیل آن هم می‌تواند اختراعات عجیب این شرکت باشد که صنعت خودروسازی را متحول کرده. این شرکت به تازگی محصولی با نام Smart Key Box درست کرده که با بلوتوث کار می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد که به وسیله‌ی گوشی اتومبیل‌شان را روشن کنند.

روش استفاده از این وسیله هم بسیار راحت است. باید Smart Key Box را داخل خودرو قرار دهید. درواقع این محصول روی داشبورد قرار می‌گیرد. سپس این دستگاه با بلوتوث کدی به گوشی راننده ارسال می‌کند. زمانی که گوشی به خودرو نزدیک شد، دستگاه شرکت تویوتا متوجه آن می‌شود و خودرو را روشن می‌کند.

skb2-930x930

تویوتا اعلام کرده که قصد دارد از این تکنولوژی به شکل محدود روی برخی از اتومبیل‌های شرکت Getaround که در شهر سانفرانسیسکو واقع است، استفاده کند. شرکت Getaround در حوزه اجاره‌ی خودرو فعالیت می‌کند و این سیستم می‌تواند برای مشتریان جالب باشد. البته شرکت تویوتا هفته‌ی گذشته ۱۰ میلیون دلار روی این شرکت سرمایه‌گذاری کرد.

آمار به این موضوع اشاره می‌کنند که در خواست اجاره‌ی خودرو روبه افزایش است  و اکثر شرکت‌های خودروسازی بزرگ دنیا یک شرکت اجاره‌ی خودرو را خریداری کرده‌اند. حالا تویوتا هم می‌خواهد در این بازار سهم بیشتری داشته باشد.

منبع: The Verge

‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه