با این اپ راحت‌تر از افراد بیمار فرار کنید

۲۹ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هر بار که پای خود را از خانه بیرون می‌گذارید، این خطر را به جان می‌خرید که با افراد بیمار برخورد کنید و شما هم به سرماخوردگی یا هر بیماری دیگری که دارند، دچار شوید. به لطف یک اپ می‌توانید از این موضوع جلوگیری کنید!

اپ Sickweather حتی یک نقشه هم دارد که روی آن، افراد می‌توانند بیماران دور و اطراف خود را گزارش دهند.

اپ جدیدی به اسم Sickweather ساخته شده است که با بررسی شبکه‌های اجتماعی مثل توییتر و فیس‌بوک، افرادی که حرف از بیمار بودن می‌زنند را پیدا می‌کند. این اپ سپس با توجه به داده‌هایی که کسب کرده است، مناطق مختلف را با در نظر گرفتن تعداد بیماران در آن ناحیه، رتبه بندی می‌کند.

این اپ که روی هر دو سیستم عامل iOS و اندروید عرضه شده است، ماهانه میلیون‌ها گزارش بیمار بودن افراد را بررسی می‌کند و نه تنها بر اساس بیماری‌های مختلف و مشخصا مناطق را رتبه بندی می‌کند، بلکه «هشدار منطقه‌ی پر از بیمار» هم به شما می‌دهد.

اپ Sickweather حتی یک نقشه هم دارد که روی آن، افراد می‌توانند بیماران دور و اطراف خود را گزارش دهند و بنویسند برای مثال بگویند فردی سرما خورده است و یا در مکانی کسی سرفه می‌کند.

هر قدر هم اپ Sickweather به صورت جدی و کامل ساخته شده باشد، بدون شک می‌دانید که چنین نرم‌افزاری نه تنها قرار است هیچ وقت کامل باشد، بلکه بیشتر باید آن را به عنوان یک شوخی ببینید.

با تمام این اوصاف، شاید به کمک Sickweather قبل از سفر به مکانی بتوانید نگاهی به وضعیت سلامت افراد آن جا بیاندازید؛ هر چند که باز هم می‌گوییم، این اپ بیشتر جنبه‌ی خنده دارد.

منبع: LifeHacker

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه