[ویدیو] با تبلت Yoga Book شرکت لنوو بیشتر آشنا شوید

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت لنوو در حالی که کلی محصول جدید به نمایشگاه IFA 2016 آورده بود با Yoga Book سر و صدای زیادی به راه انداخت. این دستگاه دو کاره که هم نقش تبلت و هم نقش لپ‌تاپ را ایفا می‌کند، قطعا یکی ازبهترین دستگاه‌هایی بود که در نمایشگاه IFA امسال معرفی شد.

تبلت/لپ‌تاپ شرکت لنوو از ویژگی‌های منحصر به فرد زیادی برخوردار بود. این محصول در دو مدل با دو نوع سیستم عامل اندروید و ویندوز ۱۰ عرضه می‌شود. پس می‌توانید با توجه به نیاز خودتان یکی از آن‌ها را خریداری کنید. از تراشه‌ی اتم به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. به همین دلیل گزینه‌ی مناسبی برای انجام دادن کارهای مختلف به حساب می‌آید.

صفحه کلید این دستگاه جدید لنوو کاملا لمسی است و هیچ دکمه‌ی فیزیکی روی آن دیده نمی‌شود. همین موضوع باعث شده تا بتوان از صفحه کلید به عنوان یک صفحه‌ی طراحی هم استفاده کرد. لنوو برای Yoga Book یک قلم مخصوص طراحی کرده که با آن می‌توان کارهای مختلفی انجام داد. این تبلت که نقش یک لپ‌تاپ را هم ایفا می‌کند،‌ بسیار سبک است و می‌توان از آن در شرایط مختلف استفاده کرد. اگر دوست دارید بیشتر با این محصول آشنا شوید و آن را از نزدیک ببینید، ویدیوی بالا را با زیر نویس فارسی تماشا کنید.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Maniya

    سلام ممنون از اطلاعات مفیدتون،چندسوال داشتم
    ۱-کیبورد فارسی میشه؟ووقتی فارسی باقلم چیزی روی کاغذ مینویسیم بصورت فارسی دیجیتالی میشه؟
    ۲-موقع استفاده داغ نمیشه؟
    ۳-باکاغذمعمولی هم میشه نوشت ومتون دیجیتالی بشن؟
    ۴-جوهر خودکارتموم بشه میتونیم ازکجاتهیه کنیم؟
    ۵-قیمتش الان درایران چنده؟
    ۶-حافظش رو چطوری بیشتراز۱۲۴گیگ میشه کرد؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه