[ویدیو] با ترفندهای گوشی ال‌جی V20 آشنا شوید

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی ال‌جی V20 چند هفته پیش معرفی شد. اولین تلفن همراه هوشمند دنیا که با سیستم عامل اندروید ۷.۰ راهی بازار شده و بر اساس ادعای ال‌جی کلی قابلیت جدید در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این گوشی در قسمت چند وظیفه‌ای و اجرای چند برنامه به شکل همزمان خیلی خوب عمل می‌کند و تجربه‌ی بهتری را به کاربران منتقل خواهد کرد.

این گوشی از صفحه نمایش ۵.۷ اینچ با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره می‌برد. تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ روی آن قرار گرفته و در دو مدل با ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار شده که البته این مقدار را می‌توان با استفاده از کارت حافظه ارتقا داد.

ال‌جی در ساخت این گوشی از دوربین دوتایی استفاده کرده که ویژگی‌های عکاسی بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. دو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 که به فوکوس خودکار لیزری مجهز شده‌اند. ویژگی‌های صوتی فوق‌العاده‌ای هم برای آن در نظر گرفته شده که در زمان ضبط صدا کاربران را شگفت‌زده می‌کنند. فقط کافی است با این گوشی مشغول ضبط ویدیو و صدا شوید تا کیفیت آن را احساس کنید.

البته برای اینکه با V20 بیشتر آشنا شوید، بهتر است که ویدیوی زیر را مشاهده کنید. در این ویدیو به قابلیت‌های جالب این تلفن همراه هوشمند اشاره می‌شود و تجربه‌ی کار کردن با آن‌ را برای شما جالب‌تر می‌کند.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Kamran

    کی موجود میشه؟

  2. Avatar ارام

    سلام
    فکر کنم هنوز راهی بازر نشده !!!!

  3. Avatar Kamrani

    سلام کی موجود میشه؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه