با تلفن‌همراه گران قیمت استون مارتین آشنا شوید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Aston Martin Racing 808

استون مارتین به تازگی یک تلفن همراه معرفی کرده است. این تلفن همراه که Aston Martin Racing 808 یا AMR 808 نامیده می‌شود، یک موبایل بسیار گران قیمت برای علاقه‌مندان به اتومبیل‌های استون مارتین است. این تلفن‌همراه برای رقابت با محصولات Vertu و Porsche Design شرکت بلک‌بری ساخته شده است.

گوشی AMR 808 که از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۱، دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد با قیمت ۳۹۰۰ یورو راهی بازار می‌شود.

ظاهر این گوشی مانند محصولاتی که شرکت‌های Vertu و بلک‌بری ساخته‌اند، کاربران را به دو گروه تقسیم کرده است. یکسری می‌گویند که این محصول بسیار زیبا به‌نظر می‌رسد و گروهی می‌گویند که استون مارتین محصول زشتی ساخته است.
روی AMR 808 از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۱ استفاده شده که نزدیک به ۲ سال از عمر آن می‌گذرد. دو گیگابایت رم را روی این محصول مشاهده خواهید کرد و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت آن دیده می‌شود. استون مارتین برای این تلفن همراه یک صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی با کیفیت HD را در نظر گرفته است.

گوشی AMR 808 با قیمت ۳۹۰۰ یورو به فروش خواهد رسید. مدل دیگری هم از آن در نظر گرفته شده که با طلای ۱۸ عیار ساخته می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آن را با قیمت ۱۹۰۰۰ یورو خریداری کنند. این گوشی در تاریخ ۲۴ آذر ماه در شهر لندن به فروش خواهد رسید.
در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این محصول را مشاهده کنید:

Aston Martin Racing 808 Aston Martin Racing 808 Aston Martin Racing 808 Aston Martin Racing 808 Aston Martin Racing 808 Aston Martin Racing 808

منبع: T3

دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar hamidreza

    بسیار عالی بود!

  2. Avatar omid

    این همه خرج کنی با سیستم عامل اندروید ?

  3. Avatar hamid

    میگم زیبا که نیست خدایی!
    بعد با این قیمت تو ایرانعمرا فروش بره
    البته این هم مثل ۸۸۰۰ نوکیا احتمالا مشتری های خاص خودش رو داره در کل دنیا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه