[ویدیو] با دو گوشی HTC Desire 10 Pro و HTC Desire 10 Lifestyle بیشتر آشنا شوید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همین چند وقت پیش بود که شرکت HTC دو گوشی Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle را معرفی کرد. گوشی‌های میان‌رده‌‌ای که ظاهر جذابی دارند و قابلیت‌های جالب توجهی را پیش روی کاربران قرار می‌دهند. گوشی Desire 10 Pro از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت Full HD بهره می‌برد و تراشه‌ی Helio P10 دارد و با چهار گیگابایت رم راهی بازار می‌شود. همچنین ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای آن در نظر گرفته شده و از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند. دوربین پشت آن ۲۰ مگاپیکسلی است و دوربین جلوی آن هم ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

از طرف دیگر گوشی Desire 10 Lifestyle هم یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت HD دارد و تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۴۰۰ روی آن دیده می‌شود. البته این گوشی دو مدل دارد که مدل اول با سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه می‌شود و مدل بعدی ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. دوربین پشت آن هم ۱۳ مگاپیکسل است و از دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی برخوردار است.

اگر مشخصات سخت افزاری را نادیده بگیریم، این محصولات ظاهر زیبایی دارند و قابلیت‌های نرم‌افزاری جالبی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. برای آشنایی بیشتر با گوشی‌های جدید HTC، ویدیوی زیر را که با زیر نویس فارسی آماده شده، مشاهده کنید. شاید با دیدن این ویدیو یکی از این دو گوشی جدید را خریدید.

 

‌‌‌‌

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه