از ۱۸ بهمن تا ۱۸ اسفند، با دیجی‌کالا به آرزوهات برس!

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دیجی‌کالا پرمخاطب‌ترین فروشگاه آنلاین در خاورمیانه، قصد دارد جشنواره‌ی شگفت‌انگیزی را به مدت یک ماه برگزار کند.

این جشنواره‌ی یک ماهه، از تاریخ ۱۸ بهمن تا ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ برگزار می‌شود و برنده‌ی اصلی، صاحب یک عدد خودروی تویوتا Rav4 خواهد شد.

شما می‌توانید با خرید از دیجی‌کالا نسبت به میزان خریدتان شانس بیشتری برای برنده شدن داشته باشید. در این جشنواره به ازای هر صدهزار تومان خرید، یک امتیاز در نظرگرفته شده است؛ به عنوان مثال برای یک خرید دو میلیون تومانی، خریدار بیست امتیاز پس انداز کرده یا با یک خرید صد هزار تومانی، تنها یک امتیاز برای کاربر پس‌انداز خواهد شد. مثلا، اگر در طول این بازه‌ی یک ماهه، یک سفارش ۲۰۰ هزار تومانی، یک سفارش ۳۰۰ هزار تومانی و یک سفارش ۴۵۰ هزار تومانی داشته باشید، مجموعا ۹ امتیاز برای شرکت در این قرعه‌کشی، خواهید داشت.

لازم به ذکر است که سفارش‌های زیر ۱۰۰ هزار تومان، در این قرعه‌کشی لحاظ نخواهند شد.

میزان امتیازات بالاتر در این جشنواره شانس خریداران را در قرعه کشی افزایش می دهد.همچنین خریدارانی که توسط اپلیکیشن دیجی کالا خرید خودرا انجام دهند،این امکان را خواهند داشت که در قرعه کشی مجزایی برای ۴ عدد گوشی Apple iPhone 6s شرکت کنند.

اپلیکیشن دیجی‌کالا را می‌توانید از لینک‌های زیر دانلود کنید.

Google_Play_Download_Button

App_Store_Download_Button

برنده‌ی این جشنواره صاحب یک عدد خودروی تویوتا Rav4 خواهد شد.

گفتنی است؛ مشخصات برنده خوش شانس تویوتا Rav4 و برندگان چهار گوشی iPhone 6s در تاریخ بیستم اسفندماه در وب‌سایت‌ دیجی‌کالا اعلام و در تاریخ بیست و ششم اسفندماه، طی مراسمی، جوایز به این برندگان خوش شانس تقدیم خواهد شد. برندگان این شانس را خواهند داشت تا در نوروز ۹۵، لحظات خوبی را با هدایای دیجی‌کالا داشته باشند.

منبع: دیجی‌کالا

دیدگاه شما

۳۴۷ دیدگاه
  1. meysam

    به نظر من اگه به جای تویوتا ، برای هر خرید ۱۰۰ هزار تومنی یک هدیه هرچند ناچیز میدادید بهتر بود . ولی من تا الان یک امتیاز دارم و انشاالله برنده میشم و نوروز ۹۵ با این ماشین خوشکل میرم مسافرت.((مثبت فکر کنید))

  2. محسن

    سلام.
    من یه لپ تاپ میخوام بگیرم حدودا ۴۵ امتیاز داره فک کنم.شانسم بد نیست…….ولی خب تو سرنوشت یه یکی از ما نوشته شده که کی این ماشینو میبره………..

  3. sajad

    با سلام و تشکر از دی جیک کالای عزیز بابت جشنواره ۹ شگفت انگیز ما که کلی خرید کردیم تو این جشنواره می خواستم بدونم خرید تو این جشنواره هم برای قرعه کشی تویوتا لحاظ میشه? جایی نیست امتیاز رو ببینیم?

  4. بابک

    کاش جای تویوتا ۱۰۰ تا iphone 6s میزاشتن برا ۱۰۰ نفر

  5. اباالفضل

    با سلام
    اینکه برای افزایش درآمد ، جوایزی گذاشته بشه منطقی به نظر میرسد ….
    ولی کاش به جای یک راو۴ به قیمت بالای ۲۰۰ میلیون تومان ، مثلا سه خوردو با حدود قیمت ۷۰میلیون میذاشتید هم جایزه ارزشمندی بود ، هم شانس برنده شدن برای افراد بیشتری بود

  6. m

    سلام به همه
    من با نظر اون دسته از دوستانی که میگن بهتر بود به جای یک جایزه بزرگ تعدادی جایزه کوچیک اهدا می شد تا افراد بیشتری در این شادی سهیم باشند ضمن اینکه این فرآیند هم ساختار اینچنین غیرمعمولی نداشته باشه خیلی موافقم، اما احتمالا این اتفاق نمی افته پس می خوام از زاویه دیگه ای به موضوع نگاه کنم. با خودم فکر می کردم من اگه برنده این قرعه کشی باشم، نمی تونم خوشحال اون ماشین رو سوار بشم و برم اینور و اونور عید دیدنی و به خودم ببالم، بلکه من وقتی در کاری که انتخاب کردم و پروژه ای که در پیش گرفتم موفق بشم می تونم با گردن افراشته به ماشینم یا هر چیز دیگه ام افتخار کنم. وقتی خودمون بخواهیم به چیزی که دلمون می خواد برسیم، فعال میشیم، خلاقیت به خرج میدیم، آدمای بهتر و رشد یافته تری میشیم، ولی اگر ناگهانی هدیه نسبتا بزرگی دریافت کنیم، احتمالا می میریم!! مسخ میشیم… شاید این یک شانس باشه که اینجور هدایا بسیار نادر هستند و اگر تقسیم بر کل جمعیت بشن عددی نزدیک به صفر به دست میاد و در نتیجه همه ما می تونیم زندگی عادی خودمون رو داشته باشیم و به اونچه که به دست میاریم جداً افتخار کنیم.

    1. محمد کلانکی

      بسیار زیبا و متین فرمودین… از خودن دیدگاهتون لذت بردم

  7. سعید نظیری

    سلام میخواستم بگم اگه میشه کسایی که قبل ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ از دیجی خرید داشتن مثلا بازای هر ۵۰۰ هزارتومنیا ۱ میلیون تومن خرید هم یک شانس داشته باشن تو این جشنواره – خواهشا

  8. سینا

    سلام دیجی جان عزیز منم یکی از مشتری های قدیمتم تاحالا کلی جایزه دادی هیچی گیره من نیومده از خوش شانس نبودنم. این بارم با امید فراوان خرید کردم حالا دیگه با خداست.

  9. سینا

    سلام دیجی جان عزیز منم یکی از مشتری های قدیمتم تاحالا کلی جایزه دادی هیچی گیره من نیومده از خوش شانس نبودنم. این بارم با امید فراوان خرید کردم حالا دیگه با خداست.

  10. شاپور

    امروز خرید کردم بعد این جایزه و قرعه کشی دیدم
    شانس تو قرعه کش هم ندارم کلا…..

  11. احسان

    خیلی عالیییی
    من برندم ۱۰۰٪
    همه برن کنار جایزه واس ماس
    دیجی جون منو یادت نره

  12. حامد

    خب یه ۱۰ تا پراید میذاشتی شانسمون بیشتر بشه حداقل بریم مسافرکشی!!!خب اینجوری که شما میگی قشر پولدار که آیفون و تلویزیون ده بعدی میخرن شانسشون بیشتر برادر دی جی!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه