از ۱۸ بهمن تا ۱۸ اسفند، با دیجی‌کالا به آرزوهات برس!

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دیجی‌کالا پرمخاطب‌ترین فروشگاه آنلاین در خاورمیانه، قصد دارد جشنواره‌ی شگفت‌انگیزی را به مدت یک ماه برگزار کند.

این جشنواره‌ی یک ماهه، از تاریخ ۱۸ بهمن تا ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ برگزار می‌شود و برنده‌ی اصلی، صاحب یک عدد خودروی تویوتا Rav4 خواهد شد.

شما می‌توانید با خرید از دیجی‌کالا نسبت به میزان خریدتان شانس بیشتری برای برنده شدن داشته باشید. در این جشنواره به ازای هر صدهزار تومان خرید، یک امتیاز در نظرگرفته شده است؛ به عنوان مثال برای یک خرید دو میلیون تومانی، خریدار بیست امتیاز پس انداز کرده یا با یک خرید صد هزار تومانی، تنها یک امتیاز برای کاربر پس‌انداز خواهد شد. مثلا، اگر در طول این بازه‌ی یک ماهه، یک سفارش ۲۰۰ هزار تومانی، یک سفارش ۳۰۰ هزار تومانی و یک سفارش ۴۵۰ هزار تومانی داشته باشید، مجموعا ۹ امتیاز برای شرکت در این قرعه‌کشی، خواهید داشت.

لازم به ذکر است که سفارش‌های زیر ۱۰۰ هزار تومان، در این قرعه‌کشی لحاظ نخواهند شد.

میزان امتیازات بالاتر در این جشنواره شانس خریداران را در قرعه کشی افزایش می دهد.همچنین خریدارانی که توسط اپلیکیشن دیجی کالا خرید خودرا انجام دهند،این امکان را خواهند داشت که در قرعه کشی مجزایی برای ۴ عدد گوشی Apple iPhone 6s شرکت کنند.

اپلیکیشن دیجی‌کالا را می‌توانید از لینک‌های زیر دانلود کنید.

Google_Play_Download_Button

App_Store_Download_Button

برنده‌ی این جشنواره صاحب یک عدد خودروی تویوتا Rav4 خواهد شد.

گفتنی است؛ مشخصات برنده خوش شانس تویوتا Rav4 و برندگان چهار گوشی iPhone 6s در تاریخ بیستم اسفندماه در وب‌سایت‌ دیجی‌کالا اعلام و در تاریخ بیست و ششم اسفندماه، طی مراسمی، جوایز به این برندگان خوش شانس تقدیم خواهد شد. برندگان این شانس را خواهند داشت تا در نوروز ۹۵، لحظات خوبی را با هدایای دیجی‌کالا داشته باشند.

منبع: دیجی‌کالا

دیدگاه شما

۳۴۷ دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    اصلاح میکنم ۴ تا گوشی صحیح است

  2. Avatar امید

    جایزه رو من برنده میشم من گفتم که شوکه نشید وقتی دیدید
    🙂

  3. Avatar محمد

    دوستان عزیز کسی دلش صایون نزنه چون دیشت خواب دیده برنده خودرو از دیجی کالا بودن جاتون خالی وقتی صدام کردن که برم رو استیج که حسی داشت اره دیگه منتظرم زودتر ۲۰ اسفند بیاد برم بگیرمش

  4. Avatar شاهین

    به نظر من دیجی کالا بسیار موفق عمل کرده و یجورایی تبدیل به یک برند مرجع شده در بین فروشگاه های اینترنتی
    این قرعه کشی هم بسیار شیوه جالبی هم برای افزایش فروش هست هم بهرحال برنده خوش اقبال کمک مالی بسیار خوبی بهش میشه
    امیدوارم با ارتقاع بیشتر دیجی کالا در تنوع محصولات شاهد خدمات دهی بهتری هم باشیم .
    در مورد قرعه کشی هم اعتقادم اینه اون چیزی که باید بشه میشه شاید یکی با ۱۰۰ هزار تومن و همون ۱ امیتاز برنده بشه شاید یکی با میلیون ها تومن خرید برنده نشه. ولی پیشاپیش به برنده خوش شانس تبریک میگم .

  5. Avatar عبداله رضوی

    قصد دارم به نشانه تشکر از خدای عزیزم ۳ میلیون بریزم به حساب محک البته سالی یک میلیون به مدت ۳ سال
    و به مدت ۳ سال سالی ۱ میلیون به موسسات خیریه و افراد نیازمند دیگه کمک کنم

  6. Avatar وبگرد

    سلام ایا خرید با اپلیکیشن فقط در قرعه کشی موبایل شرکت داده میشه یا شامل این قرعه کشی هم میشود؟ و اینکه ایا مثلا یک خرید ۲۰۰ هزار تومانی در یک روز امتیازش با دو خرید ۱۰۰ هزار تومانی در دو بازه زمانی متفاوت میباشد؟

  7. Avatar farhad

    سلام خدمت دوستان و دیجی کالای عزیز خیلی خوبه که شما هم از روشهای جایزه ای برای جلب مشتری استفاده میکنین معلومه که به مشتری اهمیت میدین ولی واقعا به جای اینکار اگر ۵۰ گوشی جایزه میزاشتین و ۱۰۰ میلیون هم پول که ، برند ( علاوه بر اون هدیه گوشی ) اجازه خرجشو نداشته باشه و فقط با اون بتونه ۵۰ تا خانواده نیازمند رو دم عید خوشحال کنه بهتر نبود ؟ البته این نظر منه چون خرید کردن یعنی دستمون به دهنمون میرسه ولی اونی که محتاج نون شبه و بچه هاش گرسنه ان چی ؟ تو کشورمون کمم نداریم از این انسانهای عزیز که با آبرو زندگی میکنن ولی دست روزگار فقیرشون کرده . ببخشید
    در هرصورت ممنونم ازت دیجی کالای عزیز

    1. Avatar آزاده

      آقا فرهاد خوشحالم که هنوز آدمایی با تفکر شما هستند هرچند کم باشن. اون ۱۰۰ تومن بدون اجازه ی خرج عالی بود.

  8. Avatar sobi

    با سلام
    چه جایزه ی خوبی
    امیدوارم منصفانه قرعه کشی شود!
    چرا تاریخ شرکت در قر عه کشی رو تغییر داید؟؟؟؟?

  9. Avatar اردلان

    ممنون از این جشنواره‌ تبریک می گم /.

  10. Avatar زهرا

    سلام
    من همه ی نظارات رو خوندم و امیدوارم که همگی به همه ی آرزوهاتون برسید وقدردان تاجداری تندرستی که هیچ وقت اونو نمیبینیم باشید.

  11. Avatar محمد کلانکی

    از وقتی که سایت ظاهر خیلی ساده ای داشت مشتریش بودم… یادمه اون زمان حدودآ ۸۶ یا ۸۷ بود… سایت یه ظاهر کاملاً بدوی داشت… تم رنگ سایت بنفش بود و طرح بالاش از سمت چپ تا راست همه ی بناهای معماری معروف شهرهای ایران بود… از برج آزادی و میلاد بگیر تا سی و سه پل و… اون زمان هنوز قابلیت ارسال توسط تیم خودشونو نداشتن، یعنی اصن پیک خودشون و حتی سیستم پردازش سفارش خودشونو نداشتن و یادمه سفارش ها به کمک شرکت “پرداخت” انجام میشد… حتی اجناس خیلی ارزون و معمولی میفروختن ( مثلاً شارژر همراه گوشی نوکیا که داخلش باتری قلمی میذاشتی و تا حدودی گوشی رو شارژ میکرد )… من اطلاع دقیقی ندارم که جناب محمدی (موسس و مدیر دیجیکالا) با چه سرمایه و پشتیبانی مالی این استارت آپ رو به این نقطه ی ( از نظر من تازه شروع موفقیت های بزرگ آینده ) موفقیت و سوددهی رساندند ولی اینو خوب میدونم که زحمت، تلاش و عشق میخواد که از نقطه ی صفر وارد کاری بشی که در زمان شروع کاملاً ناشناخته هست. این رو میدونم ایشون تمام علاقه و انرژی شون رو صرف نظر از اینکه آیا استارت آپشون به موفقیت امروز میرسه یا نه، صرف رشد سایت، احتمالاً جذب سرمایه، قطعاً جا انداختن فرهنگ خرید اینترنتی، جلب اعتماد مردم و… گذاشتن. و امروز به عنوان کارآفرین موفق ایرانی مطرح هستن… امروز وقتی صحبت از سرچ میشه فورآ نام گوگل در ذهن تداعی میشه و همینطور خرید اینترنتی با نام دیجی کالا اجین شده…بعید میدونم موفقیت امروز آقای محمدی از برنده شدن در قرعه کشی و کلاً شانس و بخت آزمایی حاصل شده باشه… میخوام بگم ای کاش یکم دقدقه هامونو از بدست آوردن مبالغ یکجا در قرعه کشی ها به قابلیت ها و استعدادهای خودمون معطوف کنیم که در ما ایرانی ها به وفور یافت میشه ( البته به نظرم برای پیشرفت، تلاش و پشتکار از هوش و استعداد مقدم تره و به نظرم حتی هوش و استعداد تا حدودی میتونه تحت تاثیر همت پشتکار رشد کنه… ). این صحبتو همین جا خلاصه میکنم که شخصاً از دیدن روند پیشرفت دیجی خیلی انرژی مثبت گرفتم و همچنین نکات زیادی از این مجموعه یاد گرفتم که البته همه ی اینارو نقدِ نقد دریافت کردم ؛-) حالا این وسط قرعه کشی هم جنبه ی فان داره و هرکسی هم برنده شد نوش جونش :))) ممنون که کل متنو خوندین… شاد و سربلند باشید

    1. Avatar عبداله رضوی

      من هم میدونم راهش رو
      ولی ترجیح میدم به کارهای مراقبه و غیره بپردازم
      دنیا خیلی کوچیک
      و فرصتی نیست
      همه ما با سرعتی حدود ۹۰ تپش در دقیقه به سوی مرگ در حرکتیم

    2. Avatar شادی

      نظرات شما کاملا درستته ایشون واقعا با پشتکار و زحمتی که کشیدن دیجی کالا رو به این نقطه رسوندن و اینکه بعضی از دوستان میگن که این جایزه رو میدن به دوستانشون اصلا درست نیست و ای کاش یکم یاد میگرفتیم که دیگران رو به اشتباه قضاوت نکنیم چون اسممون تو قرعه کشی در نیومده !!!!!!!!!!!!!

  12. Avatar hasan

    دی جی جون لطفا امتیاز کسب شده تو قرعه کشی رو هفتگی ایمیل کنید با تشکر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه