با قابلیت جدید Shazam هیچ آهنگی را از دست نمی‌دهید

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تصورش را بکنید، یک موسیقی در حال پخش است و می‌خواهید سریع اسم‌اش را در بیاورید؛ با این حال، تا اپ Shazam را باز کنید، این اپ به موسیقی گوش کند و اسم‌اش را بگوید، موسیقی تمام می‌شود! محبوب‌ترین نرم‌افزار تشخیص موسیقی، با قابلیت جدیدی به روزرسانی شده است. قابلیتی که نیاز به باز کردن اپ را از بین می‌برد.

البته هنوز نمی‌دانیم این قابلیت Shazam قرار است دقیقا چه قدر باتری مصرف کند.

در سریع‌ترین حالت ممکن، تا به امروز تنها می‌توانستید از قابلیت ۳D Touch آیفون‌های جدید استفاده کنید و بدون باز کردن Shazam شروع به تشخیص یک آهنگ کنید. با این حال، قابلیت Auto Mode حتی دیگر نیازی به فشردن آیکون اپ را هم ندارد.

قابلیت Auto Shazam که در نسخه‌ی ۶.۶.۰ این اپ افزوده شده، کاری می‌کند تا Shazam همیشه مشغول گوش کردن باشد. پس از فعال کردن این قابلیت، آیکون کوچکی در نوار بالای گوشی‌تان می‌بینید. این آیکون بدین معناست که Shazam در حال گوش کردن است. این اپ هر موسیقی که می‌شنود را ذخیره می‌کند تا بعدا به آن رجوع کنید و موسیقی‌هایی که در پس‌زمینه و اطراف‌تان پخش می‌شده‌اند را شناسایی کنید.

auto-shazam-mode

البته هنوز نمی‌دانیم این قابلیت Shazam قرار است دقیقا چه قدر باتری مصرف کند؛ هر چه باشد میکروفون گوشی‌تان همیشه روشن و گوشی همیشه در حال ارسال صدا است.

می‌توانید از لینک‌های زیر Shazam را دانلود کنید.

Label_Downlaod4 Label_Downlaod24

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Phone Arena

E3_News
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar جلال جنامی (Glory)

    اگر اشتباه می کنم بهم بگید؟! این قابلیت که گفته شد قبلا هم وجود داشت، حداقل در مورد IOS که مطمئنم، تقریبا چیزی حدودا دوسال شاید هم بیشتره که Shazam رو دارم و از همون موقع یادمه که گزینه Auto رو داشت…!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه