با موبایل خود تصاویری ضبط کنید که سی سال قدمت دارند

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر فیلم‌های ویدیویی که در گذشته گرفته‌اید را دوباره پیدا و تماشا کنید، احتمالا از آن‌ها خوش‌تان نمی‌آید. مطمئنا هم تقصیر را به گردن لباس‌ها و مدهایی که در این ویدیوها می‌بینید می‌اندازید.

اپ جدیدی عرضه شده است که می‌تواند تصاویری با کیفیت نوارهای کاست دهه‌ی هشتادی بگیرد.

با این حال، شاید بخواهید یک بار دیگر هم به این تصاویر و مشخصه‌های آن‌ها نگاه کنید. فیلم‌های ویدیویی که در دهه‌ی هشتاد روی کاست ضبط می‌شدند، به دلیل تکنولوژی ضعیف، اصلا کیفیت خوبی نداشتند. دوربین‌های ویدیویی رنگ‌ها را خراب می‌کردند و کنترانست خوبی نداشتند. استایل عجیبی که نوارهای کاست داشتند، هر فیلمی که روی آن‌ها ضبط می‌کردید را تبدیل به تبلیغات بی‌کیفیت دهه‌ی هفتادی و هشتادی می‌کردند.

App_VHS_2

اگر دل‌تان هوای فیلم‌های آن زمان را کرده و می‌خواهید تصاویری به آن سبک بگیرید، می‌توانید اپ VHS Camcorder را روی موبایل خود دانلود کنید.

این اپ که فعلا فقط برای سیستم عامل iOS عرضه شده است، می‌تواند دوربین گوشی شما را تبدیل به یک دستگاه ضبط ویدیوی دهه‌ی هشتادی کند. کیفیت فیلم‌هایی که این اپ ضبط می‌کند به قدری شبیه فیلم‌های ویدیویی است که می‌توانید با آن حسابی خودتان را سرگرم کنید.

از تغییر صدای ویدیوها گرفته تا افزودن نویز یا خراش‌هایی که توسط عقب و جلو کردن کاست به‌وجود می‌آمدند، اپ VHS Camcorder به خوبی ویدیویی به سبک قدیمی ضبط می‌کند.

App_VHS_3 App_VHS_1

این اپ در توضیحات‌اش قول داده است ویدیوهایی ضبط کند که انگار “سی سال است در کمدی نگه داشته شده‌اند.”

می‌توان با تکان دادن موبایل به هنگام ضبط، کیفیت فایل را پایین‌تر هم برد. این اپ قابلیت ضبط در حالت واید هم دارد، اما بهتر است ویدیوها را با نسبت تصویر ۴ در ۳ بگیرید تا حالت قدیمی‌شان حفظ شود.

می‌توانید این اپ را از این جا دانلود کنید.

منبع: Digital Trends

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما