با نسخه بازسازی شده بازی «چرخ‌های جنگ» آشنا شوید

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

مجموعه بازی‌های «چرخ‌های جنگ» (Gears of War) از جمله عنوان‌های محبوب کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ به‌حساب می‌آیند و به همین دلیل مایکروسافت تصمیم گرفته قسمت اول این مجموعه را برای ایکس‌باکس وان بازسازی کند.

در همایش کامیک‌کان اطلاعاتی از نسخه بازسازی شده بازی «چرخ‌های جنگ» منتشر شده است.

این بازی که در E3 امسال معرفی شد، قرار است در شهریور برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه شود. به‌تازگی هم در همایش کامیک‌کان اطلاعاتی از این بازی منتشر شده است. پس از معرفی این بازی، خیلی‌ها این سوال را مطرح کردند که چرا سه نسخه اصلی مجموعه بازی‌های «چرخ‌های جنگ» در قالب یک دیسک همانند بازی Halo: The Master Chief Collection عرضه نشدند؟

«راد فرگوسن» (Rod Fergusson) از استودیوی سازنده این بازی در جواب این سوال گفت: «انجام دادن چنین کاری بسیار سخت است و زمان زیادی از ما می‌گیرد.» او در ادامه صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرد که: «کار بازسازی قسمت اول این مجموعه بین ۱۶ تا ۱۸ ماه از ما زمان گرفت. اگر بخواهیم این‌کار را برای قسمت‌های دوم و سوم هم انجام دهیم، نیاز به افراد بیشتری داریم. این کار از نظر منطقی، فیزیکی و تکنیکی ممکن نیست. ما همیشه به این فکر می‌کنیم که چه کاری را می‌توانیم خوب انجام دهیم و چه کاری را می‌توانیم با تمرکز به پایان برسانیم.»

نسخه بازسازی شده بازی «چرخ‌های جنگ» که با نام Gears of War: Ultimate Edition شناخته می‌شود، قسمت اول این مجموعه بازی‌ها را با کیفیت HD در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. همچنین تمام کات‌سین‌های آن از نو طراحی شده‌اند و به شکل جدیدی در بازی قرار گرفته‌اند.

Gears of war

فرگوسن در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: «این بازی به نوعی یک پیش درآمد برای عنوان «چرخ‌های جنگ ۴» به حساب می‌آید و سعی داشتیم بازی‌کننده‌ها با تجربه این نسخه بازسازی شده، خودشان را برای قسمت چهارم آماده کنند. همچنین ما نمی‌خواستیم این نسخه را با اضافه کردن ویژگی‌های قسمت دوم این مجموعه بازی‌ها، عجیب و غریب کنیم.»

لازم به‌ذکر است که در قسمت دوم این مجموعه بازی‌ها، دشمنان جدید و سناریوهای تازه‌ای برای بازی کردن به‌وجود آمده بود. سناریوی Horde Mode برای اولین‌بار در قسمت دوم به‌نمایش درآمد و خیلی‌ها دوست داشتند این سناریو در نسخه بازسازی شده هم وجود داشته باشد. نسخه بازسازی شده قسمت اول مجموعه بازی‌های «چرخ‌های جنگ» در تاریخ ۳ شهریور برای کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه