با ۱۰ بازی اعتیادآور موبایل آشنا شوید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه
mobile gaming pacmain 256

بازی‌های موبایلی در نوع خودشان می‌توانند بسیار معتاد کننده باشند. از آنجایی که این بازی‌ها را می‌توان به راحتی کنترل کرد و میزان سختی قابل قبولی را هم پیش روی کاربران قرار می‌دهند، افراد زیادی به ‌آن‌ها معتاد می‌شوند و یک عنوان را آن‌قدر بازی می‌کنند تا بتوانند مراحل آن را به پایان برسانند. اگر شما هم دنبال چنین بازی‌های معتاد کننده‌ای می‌گردید، بهتر است ۱۰ عنوانی که در ادامه معرفی می‌کنیم را تجربه کنید.

Agar.io

این بازی در سال ۲۰۱۵ سر و صدای زیادی به راه انداخت و توانست به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دنیا تبدیل شود. بازی‌کننده‌ها در این بازی کنترل یک دایره را به دست می‌گیرند که باید دایره‌های کوچک‌تر از خودش را بخورد تا بزرگ‌تر شود. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که دایره‌های مختلفی که در این بازی مشاهده می‌کنید هم بازی‌کننده‌هایی هستند که در این عنوان حضور دارند.

Label_Downlaod

Label_Downlaod2

Agar.io

Agar.io

‌‌‌‌‌‌‌

Crossy Road

این بازی که به سبک عنوان‌های ۸ بیتی ساخته شده شما را به سرعت درگیر خودش می‌کند. در این بازی کنترل شخصیتی را به دست می‌گیرید که باید از خیابان عبور کند. هر چقدر بتوانید مدت زمان بیشتری شخصیت بازی را زنده نگه دارید، امتیاز بیشتری به دست می‌آورید.

Label_Downlaod

Label_Downlaod2

Crossy-Road

Crossy Road

‌‌‌‌‌‌

QuizUp

در بازی QuizUp مقابل بازی‌کننده‌های دیگر قرار می‌گیرید و به سوالات مختلف پاسخ خواهید داد. با پاسخ دادن به هر سوال امتیاز به‌دست می‌آورید. البته هر کسی بتواند سریع‌تر پاسخ دهد، امتیاز بیشتری می‌گیرد. سوالات این بازی شامل بخش‌ها و حوزه‌های مختلف می‌شوند که می‌توانید مهارت خودتان در اطلاعات عمومی را بسنجید.

Label_Downlaod

Label_Downlaod2

QuizUp

QuizUp

‌‌‌‌‌‌‌

PAC-MAN 256

اگر به دنیای پکمن اعلام دارید، بازی PAC-MAN 256 را از دست ندهید. این بازی شما را با چالش‌های بسیار زیادی مواجه می‌کند. قرار گرفتن در نقش پکمن یعنی مواجه شدن با یکسری مشکلات همیشگی که باید از پس آن‌ها بربیایید.

Label_Downlaod

Label_Downlaod2

PAC-MAN 256

PAC-MAN 256

‌‌‌‌‌‌‌‌

Plants vs Zombies 2

یکی از بازی‌هایی که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم خودش کند. بازی Plants vs Zombies 2 یک عنوان بسیار چالش برانگیز در سبک Tower Defense است که در آن باید از گیاهان در برابر حمله‌ی زامبی‌ها محافظت کنید.

Label_Downlaod

Label_Downlaod2

Plants vs Zombies 2

Plants vs Zombies 2

‌‌‌‌‌‌‌‌

Piano Tiles 2

اگر دوست دارید یک بازی خوب در سبک موسیقی تجربه کنید بد نیست به سمت Piano Tiles 2 بروید. این بازی شدیدا آسان است و در آن باید به وسیله‌ی پیانو موسیقی‌های مختلف بنوازید. این کار را اینقدر انجام خواهید داد تا یک نت را اشتباه بزنید. هر چقدر آهنگ‌ها رو خوب بنوازید بیشتر بازی خواهید کرد.

Label_Downlaod

Label_Downlaod2

Piano Tiles 2

Piano Tiles 2

‌‌‌‌‌‌‌

Shooty Skies

این بازی از نظر گرافیکی به عنوان Crossy Road شبیه است، اما روند کاملا متفاوتی را پیش روی بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد. در این بازی در نقش یک خلبان قرار می‌گیرید که باید دشمنان را از بین ببرد و خودش هم سالم بماند. کنترل بازی بسیار آسان است و به راحتی متوجه روند بازی خواهید شد.

Label_Downlaod

Label_Downlaod2

Shooty Skies

Shooty Skies

‌‌‌‌‌‌‌‌

Sky Force

روندبازی عنوان Sky Force به بازی Shooty Skies شبیه است؛ اما چالش‌های سخت‌تری را پیش روی بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد. بازی‌کننده‌ها می‌توانند هواپیمای خودشان را شخصی‌سازی کنند تا قدرت بیشتری برای از بین بردن دشمنان به‌دست بیاورند.

Label_Downlaod

Label_Downlaod2

‌‌‌‌‌

Sky Force

Sky Force

Smash Hit

بازی Smash Hit یک عنوان بسیار اعتیادآور به شمار می‌رود. این بازی به شکل رایگان عرضه شده، اما اگر نسخه‌ی پولی آن را خریداری کنید، امکانات بیشتری به دست می‌آورید که روند بازی را آسان‌تر می‌کند. در این بازی تعدادی توپ در اختیار دارید که به وسیله‌ی آن‌ها باید موانع را از بین ببرید. با از بین بردن موانع هم توپ‌های بیشتری به دست می‌آورید. تا زمانی که توپ دارید می‌توانید بازی را ادامه دهید.

Label_Downlaod

Label_Downlaod2

Smash Hit

Smash Hit

‌‌‌‌‌

Subway Surfers

بازی Subway Surfers نیازی به معرفی ندارد. افراد زیادی هستند که این عنوان را در مکان‌های مختلف تجربه می‌کنند. عنوان Subway Surfers آن‌قدر خوش ساخت است که علاقه‌مندان بسیار زیادی به‌دست آورده است. این عنوان در سبک «دونده» (Runner) ساخته شده و چالش‌های بسیار زیادی را پیش روی بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد.

Label_Downlaod

Label_Downlaod2

 

Subway Surfers

Subway Surfers

 

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Android Authority

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۳ دیدگاه
  1. Avatar امیر

    سلام ببخشید من یه زمانی یه بازی داشتم برای کامپیوتر بازیش انلاین نبود بازیش اینجوری بود که یه دکتر توی ازمایشگاه یه لکه ای کشف میکنه که همه چی رو میتونه بخوره و هر چی هم میخوره بزرگ تر میشه مراحل اولش اندازه ی میکروسکوپیه در حدی که اتم ها و مولوکول هایی که همه جا هست رو شروع میکنی خوردن تا همینجور بزرگ تر بشه مراحلش خیلی زیاد بودن تا مراحل اخرش این لکه ی کوچیک اینقدر بزرگ شده که سیاره ی زمین و منظومه ی شمسی و کهکشان راه شیری رو هم میخوره و همینجوری بزرگ تر میشه ولی هر چی فکر میکنم و میگردم نمیتونم دوباره اون رو پیدا کنم خواستم ببینم کسی میشناسه همچین بازی رو ؟؟؟؟ یه جورایی مثل بازی agar.io هست بازیش که هر چی میخورن بزرگ تر میشن ممنون

  2. Avatar امیررضا

    به نظرم بین اینا فقط piano tiles اعتیاد اور بود
    پیشنهاد میکنم اگه سخت افزار گوشیتون قویه و به اینترنت خوب و سرعت بالا دسترسی دارید حتما بازی world of tanks blitz رو دانلود کنید.
    مثل بازیهای کنسول میمونه خیلی جالب و اعتیاد اوره،

  3. Avatar Hossein

    اونایی که میگن پس چرا کلش تو لیست نیست بهتره بهتون بگم فقط ایرانی های هستن که معتاد این بازین این ده بازی رو هم که تو لیست هست خودشون نگذاشتن اینا نتیجه گیری جهانیه نه اینکه هر کی واس خودش تایپ کنه بگه اینا بهترین و اعتیاد اور ترین بازی های دنیاس وقتی دارین نظر میدین یکم فکر کنید بعد تایپ کنید کلش اف کلنز تو این ده بازی نیست ولی شاید یک روزی بشه یا علی…

  4. Avatar Adib

    چرا برای بازی های پلتفرم ویندوزفون لینک ندادید؟شاید خیلیاشون موجود نباشه، ولی حداقل برا اونایی که موجوده لینک میدادید.
    تشکر

  5. Avatar mostafa

    از بین این همه ۶ موردکمی قابل قبول هست و باید بگم بهتر از این بازی ها هم هست به خصوص اون قسمت از بازی هایه اعتیاد اوری که بی کیفیت هستن و باید بگم بازی هایی مثل .soccer stars .8ball pro.clash of clans خیلی سر تر از همه هستن و همچنین مقام اول مال کلش هست ***شکی نیس*** پس میزارم رویه بی تجربیگیتون که این بازی هارو اعتیاد اور شناختین شایدم اینهایی که گفتم رو بازی نکردین بالاخره این نظر سنجی یا هرچی که منجر به انتخاب این۱۰ بازی شده بهتر بود از ما معتاد هایه اهل بازی پرسیده بشه تا خودمون بهتون بگیم کدوم از همه اعتیاداور تره 🙂

    1. Avatar سعید

      من نمیدونم شما ها چرا ژست گیمر بودن میگیرید. کسی که معتاد گیمه و یه گیمر واقعیه اصلا یه ثانیه هم کلش رو نمیتونه تحمل کنه . کلش بچه بازیه .من تو گیم چه کنسول چه گوشی چه pc تجربه ی ۱۷ ساله دارم (البته بیشترش با کنسول و pc)

    2. Avatar محمد

      دقیقا این دوستمون آقا سعید خوب گفت. آخه این چه ژست گیمر بودنیه؟ منم خودم گیمرم نه حالا خیلی حرفه ای اما از بچگی کامپیوتر داشتیم و اولین ورژن بازی های محبوبی مثل Need for Speed و Call of Duty رو من تو بچگیم بازی کردم . الان هم گیم موبایل خیلی بازی می کنم. بله گیمر های حرفه ای هم هستن که کلش بازی می کنن اما لزوما یک کلش باز حرفه ای گیمر حرفه ای هم نیست. یه گیمر حرفه ای مخصوصا گیمر موبایل باید تعداد زیادی گیم بازی کنه تا هم سبک های مختلف رو بشناسه هم مهارتش زیاد شه.
      یه چیز هم در مورد این مقاله، این بنده خدا زحمت کشیده یه مقاله ی خوب ترجمه کرده یا نوشته بعد شما میای بهش میگی بی تجربه. اتفاقا این مقاله خیلی خوبه از این لحاظ که بازی های کمتر معروف که واقعا فوق العادن ولی کسی نمیشناستشون رو معرفی می کنه به مردم. کلش رو همه میشناسن اما Sky Force رو کمتر میشناسن و بازی بی نظیری هم هست و خود برادر من یه مدتی معتادش بود.
      این بندگان خدا زحمت می کشن به رایگان مقالات به این خوبی در اختیار ما قرار می دن حقشون نیست بهشون بگیم بی تجربه چون ما شخصا حال نکردیم. البته این نویسندگان عزیز هم دیگه عادت کردن به این جنس از نظرات و کامنت ها 🙂

  6. Avatar امین

    خیلی هم لیست خوبی بود ولی ای کاش ۲۰ تا یا بیشتر بود

  7. Avatar yashar

    Agar.io فوق العاده جذاب و سرگرم کننده هست، یک ایده ساده ولی خلاقانه و هوشمندانه ( آنلاین بودن همه بازی کننده ها ) باعث شده کلی بازی میکنم و به امید خدا بازی خواهم کرد

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه