با Gest به ماوس و کیبورد نیاز نخواهید داشت

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
کچت Gest که نیاز کاربران به ماوس و کیبرد را از بین می‌برد

به‌تازگی گجتی به نام Gest معرفی شده که قصد دارد نیاز کاربران به استفاده از ماوس و کیبورد را از بین ببرد.

گجت Gest از سال ۲۰۱۶ و با قیمت ۱۹۹ دلار راهی بازار می‌شود.

این دستگاه برای این ساخته شده تا کاربران بتوانند به وسیله‌ی حرکت دست، کامپیوتر خودشان را کنترل کنند. این گجت همانند یک دستکش در دست کاربران قرار می‌گیرد و سنسورهای زیادی روی آن قرار گرفته‌اند که به نوک هر کدام از انگشت‌های دست متصل می‌شوند.

گجت Gest بسیار سبک و زیبا طراحی شده تا کاربران بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. زمانی که از این دستگاه استفاده می‌کنید می‌توانید کارهای مختلفی مانند سوایپ کردن، حرکت کردن در بین منوها و پین کردن برنامه‌ها را انجام دهید. این گجت به شکلی طراحی شده که در شرایط مختلف می‌توان از آن استفاده‌های گوناگونی کرد. به طور مثال کاربران با حرکت دو انگشت به شکل همزمان می‌توانند کارهای دیگری را انجام دهند.

این احتمال وجود دارد که کاربران بتوانند این دستگاه را با اضافه کردن حرکات مخصوص خودشان، شخصی‌سازی کنند. همچنین این دستگاه پس از مدتی با نحوه‌ی حرکت دست افراد آشنا می‌شود و می‌تواند فرمان‌ها را دقیق‌تر اجرا کند. این موضوع باعث می‌شود که کاربران مختلف بتوانند بهتر از آن استفاده کنند.

این دستگاه از ۱۵ سنسور مختلف برای هر دست بهره می‌برد که باعث می‌شود حرکت انگشت‌ها با دقت بیشتری شناسایی شوند. همچنین تاخیر این سنسورها هم به ۵۰ میلی‌ثانیه می‌رسد. البته استفاده از این دستگاه هم برای اولین‌بار بسیار عجیب و غریب خواهد بود.

این پروژه فعلا در سایت Kickstarter قرار گرفته تا با به‌دست آوردن منابع مالی مورد نیاز، ساخته و راهی بازار شود. برای ساخته شدن این پروژه به ۲۰۰ هزار دلار نیاز است و سازندگان گفته‌اند که از نوامبر سال ۲۰۱۶ آن را در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهند دارد. همچنین مشخص شده که این دستگاه با قیمت ۱۹۹ دلار راهی بازار می‌شود.

در ادامه می‌توانید ویدیو و تصاویر منتشر شده از این محصول را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: T3

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مهدی رحیمی

    عجیب و غریب ! البته

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه