اپل بتا ششم از iOS 12 را عرضه کرد

۱۶ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
iOS 12

اگر از استفاده کنندگان نسخه بتا از iOS 12 هستید، امروز اپل ششمین بتا از این سیستم عامل را برای همه دستگاه‌های پشتیبانی شده، عرضه کرد. البته در کنار این بروزرسانی، جدیدترین بتا سیستم عامل‌های macOS Mojave، tvOS و watchOS هم عرضه شدند.

تمام این آپدیت‌ها تنها یک هفته پس از بروزرسانی بتا ۵ عرضه شده که معنی آن می‌تواند این باشد که اپل بالاخره به عرضه نسخه نهایی آی‌او‌اس ۱۲ نزدیک‌تر از گذشته شده است.

معمولا اپل بروزرسانی‌های بتا را هر دو هفته عرضه می‌کند اما اینبار بر خلاف همیشه تنها یک هفته پس از بتا ۵، بتا ششم از iOS 12 عرضه شده که یعنی احتمالا یک تغییر یا بهبود مهم در باطن این سیستم عامل ایجاد شده است. هرچه باشد، خوشبختانه توسعه دهندگان و کاربران دو آتیشه اپل این بروزرسانی را به سرعت نصب خواهند کرد و اگر تغییر محسوسی اتفاق افتاده باشد، به زودی مشخص خواهد شد.

این نسخه از بتا هم برای کاربرانی که پروفایل توسعه دهندگان را نصب کرده‌اند و هم کسانی که پروفایل Public Beta را برای iOS 12 نصب کرده‌اند عرضه شده است. اگر هم تا به حال iOS 12 را نصب نکرده‌اید و تازه می‌خواهید سراغ آن بروید، پیشنهاد می‌کنیم از این لینک در مرورگر آیفون یا آیپد خود اقدام کنید تا نسخه پابلیک بتا از iOS 12 را نصب کرده باشید.

این سیستم عامل خرداد ماه امسال معرفی شد و تغییرات کم ظاهری اما افزایش سرعت را برای کاربران iOS به همراه داشت. اگرچه iOS 12 تاکنون پایداری زیاد و سرعت بالایی داشته اما فراموش نکنید که هنوز در مرحله بتا قرار دارد و ممکن است مشکلاتی را برای‌تان ایجاد کند. اگر فکر می‌کنید با باگ‌های کوچک آن می‌توانید کنار بیایید، به سراغ نصب آن بروید. در غیر این صورت بهتر است صبر کنید تا یک ماه دیگر که همزمان با معرفی آیفون‌های جدید، نسخه نهایی iOS 12 نیز منتشر شود.

منبع: bgr

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه