بخش‌های آنلاین گرن توریسمو اسپورت زمستان امسال تعطیل خواهند شد

۹ مهر ۱۴۰۲ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
Gran Turismo Sport

مجموعه گرن توریسمو (Gran Turismo) یکی از پرطرفدارترین و قدیمی‌ترین مجموعه‌های شبیه‌ساز اتومبیل‌رانی در تاریخ دنیای بازی‌های ویدئویی است. سونی برای سال‌های زیادی است که این بازی را برای کنسول‌های خود به صورت انحصاری عرضه کرده و این موضوع تا کنسول‌های نسل هشتم و نهم هم ادامه داشت.

حال استودیو سازنده بازی‌های گرن توریسمو اعلام کرده که در زمستان امسال دیگر از بازی قبلی این مجموعه یعنی گرن توریسمو اسپورت (Gran Turismo Sport) پشتیبانی نخواهد کرد و سرویس‌های آنلاین بازی به طور کامل از کار خواهد افتاد و بازیکنان دیگر نمی‌توانند به صورت آنلاین این بازی ریسینگ دوست‌داشتنی را تجربه کنند.

پس از بسته‌شدن سرورهای این بازی، بازیکنان دیگر نمی‌توانند از قابلیت‌های آنلاین آن مثل لابی (Lobby) و حالت اسپورت (Sport Mode) استفاده کنند. همینطور سرویس‌های آنلاین بازی به طور کامل از کار افتاده ولی بخش‌های آفلاین بازی همچنان در دسترس خواهند بود. همچنین افرادی که محتوای اضافی را برای این بازی خریداری کرده‌اند، همچنان به آن‌ها دسترسی خواهند داشت.

بازی گرن توریسمو اسپورت در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و مدت زیادی است که حضور دارد. شرکت سازنده نیز تصمیم گرفته که پشتیبانی از این بازی را قطع کرده تا روی بازی اصلی خود یعنی گرن توریسمو ۷ تمرکز کند. گرن توریسمو ۷ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ۴ عرضه شده و همچنان در حال توسعه است.

سرویس آنلاین بازی گرن توریسمو اسپرت

حالت آفلاین در این بازی همچنان وجود دارد. در نتیجه هر چیزی که شما در گاراژ خود دارید، همچنان وجود داشته و از بین نخواهد رفت. همچنین روند بدست آوردن این ماشین‌ها نیز تغییر نخواهد کرد و شما همچنان برای بدست آوردن این خودروها باید بازی کرده و امتیازهایی را کسب کنید.

قسمت آنلاین بازی گرن توریسمو اسپورت زمستان امسال از کار خواهد افتاد. در نتیجه کاربران به بخش‌های آنلاین دسترسی نخواهند داشت. از آن تاریخ برخی از قسمت‌های شخصی‌سازی مربوط به بخش آنلاین نیز در دسترس نخواهد بود. نکته مثبت اینجاست که کاربران همچنان به تمامی مسیرهای موجود در بازی دسترسی خواهند داشت و می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند.

علاقه‌مندان دیگر نمی‌توانند برای بازی گرن توریسمو اسپورت محتوای اضافه خریداری کنند. در نتیجه اگر تا الان شما چیزی خریداری کرده‌اید برایتان باقی خواهد ماند اما پس از آن دیگر در دسترس نخواهد بود.

بازی گرن توریسمو اسپرت در تاریخ ۱۱ بهمن (۳۱ ژانویه سال ۲۰۲۴ میلادی) دسترسی آنلاین خود را از دست خواهد داد. بازیکنان می‌توانند همچنان بخش‌های آفلاین بازی را بدون هیچ مشکلی اجرا کرده و لذت ببرند. با این حال بخش‌های آنلاین بازی به طور کامل از دسترس خارج شده و دیگر طرفداران نمی‌توانند این بازی را با دوستان یا افراد دیگر تجربه کنند.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی


کنسول بازی سونی مدل PlayStation 5 ظرفیت 825 گیگابایت ریجن 1200 آسیا
مجموعه کنسول بازی سونی مدل PlayStation 5 Digital Edition ظرفیت 825 گیگابایت به همراه دسته اضافه
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه