تهیه‌ کننده‌ی Street Fighter 5 طرفداران ایکس‌باکس وان را به خرید پلی‌استیشن۴ تشویق کرد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی Street Fighter 5

درحالی که نسخه‌های قبلی مجموعه بازی‌های Street Fighter برای کنسول‌های ایکس‌باکس هم راهی بازار شده بود، پنجمین نسخه از این مجموعه‌ها به شکل انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن۴ عرضه می‌شود. این موضوع باعث شد که بسیاری از کاربران ایکس‌باکس وان به شرکت سازنده‌ اعتراض کنند. یوشینوری اونو (Yoshinori Ono) تهیه‌ی کننده‌ی این بازی در گفتگویی با سایت GameSpot گفت که کاربران ایکس‌باکس وان برای تجربه‌ی SF 5، باید کنسول پلی‌استیشن ۴ را خریداری کنند.

برای تجربه‌ی Street Fighter 5 ، کنسول پلی‌استیشن۴ بخرید.

 

اونو در این مصاحبه گفت:” زمان زیادی برای پس‌انداز کردن ۳۰۰ دلار وجود دارد و کاربران کنسول ایکس‌باکس وان می‌توانند برای تجربه‌ی این بازی، کنسول پلی‌استیشن۴ را خریداری کنند. در حال حاضر کنسول پلی‌استیشن۴ قیمت مناسبی هم دارد.”

شرکت کپکام قبلا اعلام کرده بود که بازی Street Fighter 5 به شکل انحصاری برای پتلفرم‌های پلی‌استیشن۴ و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد و هیچ برنامه‌ای برای عرضه‌ی آن روی کنسول ایکس‌باکس وان وجود ندارد.

اونو در ادامه‌‌ی صحبت‌هایش گفت:” برای اولین‌بار در این مجموعه بازی‌ها، شخصیت‌ها به شکل رایگان بالانس خواهند شد. بازی‌کننده‌ها زمانی که بازی را خریداری می‌کنند، می‌توانند به شکل رایگان بازی را با مضامین مختلف بروزرسانی کنند و هیچ وقت چیزی را از دست نخواهند داد.”

یوشینوری اونو سازنده‌ی مجموعه بازی‌های Street Fighter

یوشینوری اونو تهیه کننده‌ی مجموعه بازی‌های Street Fighter

پنجمین نسخه از مجموعه بازی‌های Street Fighter در تاریخ ۲۷ بهمن ماه راهی بازار خواهد شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: VideoGamer

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. محمد

    بهترین گزینه pc.

  2. مایکروسافت

    به نظر من فورزا موتور اسپرت ۶ و هالو ۵ بیشتر از این میارزه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه