برترین‌های گیم فستیوال تهران: گنده لات

۱۰ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران به ششمین سال خود رسیده است. با توجه به رکورد زنی در تعداد عناوین ارسالی به جشنواره و داغ بودن تب و تاب اخبار و حواشی مرتبط با انتخاب بهترین‌ها در بخش داوری، به بررسی ده بازی پر سر و صدای امسال که در جشنواره‌ی بازی‌های رایانه‌ای تهران شرکت کرده‌اند، پرداخته‌ایم.

به نظر می‌رسد اشرار و لوتی‌های قدیم این بار خانه‌ی جدیدی به جز فیلم‌های سینمایی قدیمی برای خودشان پیدا کرده‌ و به بازی‌های موبایلی داخلی نقل مکان کرده‌اند. «گنده لات» نیز از آن دست بازی‌هایی است که با سوار شدن روی این موج، در مارکت‌های ایرانی عرضه شده و کاربران زیادی را برای خود دست و پا کرده است.

داستان بازی با حمله‌ی عده‌ای از اشرار به مناطقی از شهر و تصاحب آن‌ها شروع می‌شود. شما در نقش یکی از با نفوذترین اشرار که دلش برای شهر خودش سوخته است، دست به جمع‌آوری تیمی برای بازگرفتن شهر می‌زنید. پس از شکل‌گیری داستان و رد کردن بخش آموزشی بازی، کار شما در شهر برای پس گرفتن شهر آغاز می‌شود. در گنده‌ لات که به صورت کاملا آنلاین بازی می‌شود، شما ملزم به تربیت افراد خود برای پس گرفتن مناطق مختلف بازی هستید.

با پیشرفت در بازی و ارتقای قهوه خانه، محیط‌های بیشتری در دسترس شما خواهد گرفت و توانایی رقابت با افراد بیشتری را خواهید داشت.

ساختمان‌های متنوعی در طول بازی در مقابل شما قرار می‌گیرند؛ از مغازه‌هایی مثل نجاری گرفته تا قصابی، الکتریکی، مصالح فروشی و انبار چوب و دیگر ساختمان‌های بازی همگی و با توجه به پیشرفت شما در مبارزات، به عنوان مراحل مقابل‌تان قرار می‌گیرند. این ساختمان‌ها برای ارتقا و حتی ساخته شدن نیاز به مواد اولیه دارند که با واحد پولی بازی و آیتم الماس، فراهم می‌شوند. استراتژی شما در ارتقای هر کدام از ساختمان‌ها و به خصوص قهوه خانه که به نوعی مقر اصلی شما در بازی است، نقش مهمی را در مبارزات گنده لات که به صورت نوبتی دنبال می‌شوند، ایفا می‌کند.

پس از انتخاب سه نفر از میان قهرمانان منطقه‌ی شما که هر کدام  آن‌ها نیز مجهز به درجه ارتقا هستند، مبارزات شروع می‌شوند و به صورت نوبتی، با حریفان خود مبارزه می‌کنید. بخش مبارزات در گنده لات از چند مشکل اساسی رنج می‌برد؛ هیچ استراتژی خاصی در حملات شما قابل پیاده‌سازی نیست و حتی هیچکدام از قهرمانان بالانس خوبی ندارند و بخش زیادی از پیروزی‌ها در مبارزات، کاملا شانسی روی می‌دهند.

GondeLaat

با پیشرفت در بازی و ارتقای قهوه خانه، محیط‌های بیشتری در دسترس شما خواهد گرفت و توانایی رقابت با افراد بیشتری را خواهید داشت. طراحی شهر و ساختمان‌های بازی بسیار خوب است و جزییات بسیار بالایی دارند. تمامی ساختمان‌ها با توجه به کاربردشان، اسم‌های بامزه‌ای دارند و فضای طنز بازی را به خوبی تداعی می‌کنند. با این حال، دیالوگ‌های بازی به طور عجیبی در موسیقی متن گمشده‌اند و به صورت نامفهومی بیان می‌شوند.

گنده‌‌لات با طراحی خوب گرافیکی و سیستم ارتقای جالبش برای مدتی شما را سرگرم خواهد کرد، البته اگر مشکلی با بخش مبارزات کسل کننده و بعضی از باگ‌های عجیب فنی بازی نداشته باشید.

نام بازی گنده لات
سازنده نورانیوم
سبک مبارزه‌ای
پلتفرم اندروید

نقد و بررسی بازی گنده لات در دیجی‌کالا مگ

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه