برترین تبلت‌های ۲۰۱۵ از نگاه دیجی‌کالا

۱۶ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در این ویدیو قصد داریم تا به معرفی و بررسی برترین تبلت‌‌های سال ۲۰۱۵ بپردازیم. تبلت‌های انتخاب شده در این بخش شامل اپل آیپد پرو، اپل آیپد مینی ۴، ایسوس زن‌پد ۸.۰، سامسونگ گلکسی تب S2، مایکروسافت سرفیس پرو ۴، هواوی مدیاپد X2 هستند. اما تبلت‌هایی وجود دارند که تا این لحظه به بازار ایران یا دیجی‌کالا راه پیدا نکرده‌اند و طبیعتا جایی در لیست برترین‌های ما ندارند. از مهم‌ترین تبلت‌های ازقلم‌افتاده‌ی این لیست می‌توان به پیکسل C گوگل و اکسپریا Z4 سونی اشاره کرد.

بهترین تبلت، مدلی است که در درجه‌ی اول نمایشگر خیره‌کننده و باکیفیتی داشته باشد و بتواند ساعت‌ها شما را غرق خود کند. همچنین سخت‌افزار و نرم‌افزار آن باید نهایت یکپارچگی و هماهنگی را با هم داشته باشد و مجموعه‌ی وسیعی از برنامه‌های مختلف را در اختیار کاربران قرار دهد. شارژدهی‌اش هم باید حداقل یک روز جوابگوی نیاز کاربران باشد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Salam

    من نمی فهمم چرا به زور می خواین بگین آیپد پرو خوبه !!
    آخه کلا تبلت بدی نیست ولی با توجه به قیمتش اصلا اصلا در برابر کاری که انجام میده ارزش خرید نداره چون هیچ کار خاصی نمی تونه بکنه الکی فقط روش تبللیغ شده ولی خدایی سرفیس اصلا همه چی تموم و می دونم که خودتون هم می دونید ولی با توجه به کاربری کاربران اومدین بهترین ها رو براشون معرفی کردین که برای هر سلیقه و قیمت و کاربری یکی گفته باشین ولی اخه وقتی میاین به زور ایپد پرو رو میارین تو لیست اعصابم خورد می شه!!!!

  2. Avatar مینا

    واقعا حق به حقدار رسید.…

  3. Avatar Hessam

    عالی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه