برترین تبلت‌های مناسب برای مدیران (تابستان ۹۴)

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

امروزه بسیاری از کاربران، برای انجام کارهای تحصیلی یا تجاری خود از تبلت‌ها یا لپ‌تاپ‌ها استفاده می‌کنند. هر دوی این دستگاه‌ها یک ویژگی مشترک دارند و آن هم قابلیت حمل‌ونقل آسان آن‌ها است. اما به‌طورکلی، وجه تمایز این دو نوع دستگاه را می‌توان در قدرت پردازش وظایف، وزن و ضخامت‌شان دانست. روی‌هم‌رفته بسیاری از مدیران و کسانی که مشغول به انجام کسب‌وکاری هستند، تبلت‌ها را برای انجام کارهای روزانه‌ی خود دستگاه‌هایی مناسب‌تری می‌دانند. آن‌ها بر این باور هستند که نمایشگر تمام لمسی، جابجایی راحت‌تر و ضخامت و وزن بسیار کم تبلت‌ها در مقایسه با لپ‌تاپ‌ها، برای‌شان از اهمیت بالاتری برخوردار است. ازاین‌رو این افراد به سراغ تبلت‌ها می‌روند. البته که تبلت‌ها می‌توانند بهترین راه‌حل برای انجام کارهای تجاری بسیاری از مدیرانی باشد که سفرهای درون‌شهری و برون‌شهری زیادی دارند. این افراد به‌راحتی می‌توانند در تاکسی، قطار یا هواپیما به انجام کار خود با تبلت بپردازند. همچنین به کمک نمایشگر تمام لمسی این دستگاه‌ها، کاربران می‌توانند با ‌سرعت بیشتری به محتواهای تعاملی نظیر نمودارها، ارایه‌ی مطالب و ویدیوها دسترسی داشته باشند. حال برای این‌که درک بهتری از بهترین تبلت‌های مناسب برای مدیران داشته باشید، در این راهنمای خرید ما سه تبلت برتر در این زمینه را انتخاب کرده و به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم.

‌‌

 ۱. اپل آی‌پد ایر ۲

Tablet-Apple-iPad-Air-2-WiFi-64GB11fc8b

با وجود آن‌که، زمان زیادی از رونمایی و عرضه‌ی جهانی «آی‌پد ایر ۲» می‌گذرد، اما روی‌هم‌رفته می‌توان این تبلت را به‌عنوان بهترین تبلت مناسب برای مدیران تا این لحظه معرفی کرد. به جرات می‌توان ایر ۲ را همچنان باریک‌ترین (با ضخامت ۶/۱ میلی‌متر) و سبک‌ترین (با وزن ۴۳۷ میلی‌متر در نسخه‌ی Wi-Fi) آی‌پد رونمایی شده تاکنون دانست. این روزها وزن پایین تبلت‌ها می‌تواند نقش بسیار پر‌رنگی در میزان فروش آن‌ها داشته باشد. بنابراین، با توجه به وزن کمی که ایر ۲ دارد، مدیران می‌توانند به‌راحتی این دستگاه را در کیف‌دستی یا چمدان خود قرار دهند و آن را همراه خود داشته باشند. علاوه بر این، ضخامت بسیار کم این محصول می‌تواند کمک زیادی در استفاده‌ی طولانی‌مدت مدیران با آن داشته باشد. ایر۲  به یک نمایشگر چشم‌نواز رتینا با اندازه‌ی ۹/۷ اینچ مجهز شده که وضوح تصویر ۱۵۳۶ × ۲۰۴۸ پیکسل را نمایش می‌دهد. ازنظر عملکرد سخت‌افزاری، ایر ۲ را باید قدرتمندترین و بهترین گجت رونمایی شده از سوی شرکت اپل تاکنون دانست؛ حتی بهتر از آیفون‌های ۶. این تبلت به جدیدترین نسل پردازنده‌های این شرکت یعنی A8X مجهز شده و از ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. همچنین اگر جزو آن دسته از مدیرانی هستید که برای امنیت تبلت خود اهمیت زیادی قایل هستید و فایل‌های محرمانه‌ی زیادی دارید، ایر ۲ با آن حسگر اثرانگشت (تاچ آی‌دی) بی‌نظیر و کم نقص‌اش می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. در آخر باید گفت که باوجود ضخامت کم‌تر و ظرفیت پایین‌تر باتری آی‌پد ایر ۲ نسبت به نسل گذشته‌اش (آی‌پد ایر)، عمر باتری این تبلت همان ۱۰ ساعت باقی‌مانده است و می‌توانید با یک با شارژ، به‌راحتی به انجام کارهای روزانه‌ی خود بپردازید. مطالعه‌ی نقد و بررسی «آی‌پد ایر ۲»

‌‌2

‌‌‌

۲. مایکروسافت سرفیس پرو ۳

Tablet-Microsoft-Surface-Pro-3-with-Keyboard-512GBcefa89

اما از دیدگاه بسیاری از مدیران، تبلت‌های ویندوزی با عملکرد سخت‌افزاری مناسب و طراحی زیبا بهترین انتخاب ممکن هستند. این تبلت‌ها به‌راحتی می‌توانند از پس اجرای بی‌دردسر بسیاری از برنامه‌های کاربردی و روزمره نظیر آفیس برآیند. علاوه بر این، آشنایی کافی بسیاری از مدیران به محیط سیستم‌عامل ویندوز را می‌توان دلیل دیگر انتخاب این افراد دانست. این روزها تبلت‌های ویندوزی متنوعی وارد بازار می‌شوند؛ اما از این‌ بین، تنها محصولات شرکت مایکروسافت (سرفیس‌ها) هستند که دارای عملکرد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بی‌نظیری هستند. بدون‌شک باید «سرفیس‎پرو ۳» را بهترین، زیباترین و کاربردی‌ترین تبلت سرفیس تولیدشده تا این لحظه دانست. البته که خرید این تبلت زیبا و قدرتمند ویندوزی، هزینه‌ی زیادی را روی دست کاربران خواهد گذاشت. این دستگاه دارای یک نمایشگر بزرگ ۱۲ اینچی با رزولوشن بالای ۱۴۴۰ × ۲۱۶۰ پیکسل است. همچنین سرفیس پرو۳ ، ۹/۱ میلی‌متر ضخامت و ۷۹۰ گرم وزن دارد که اگر به این محصول به چشم یک لپ‌تاپ نگاه کنید، این وزن و ابعاد در نظر شما ایده‌آل به‌حساب می‌آیند. اما برگ برنده‌ی سرفیس‎پرو۳ نسبت به دیگر تبلت‌ها را می‌توان به داشتن قلم، پایه‌ی نگه‌دارنده و مجموعه‌ای از بهترین‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دانست که این موضوع می‌تواند اهمیت بالایی برای مدیران داشته باشد. لازم به ذکر است که مدیران می‌توانند برای تایپ راحت‌تر با این محصول، از کیبورد این دستگاه موسوم به «تایپ کاور» استفاده کنند. البته در بازارهای جهانی، سرفیس‎پرو ۳ در دو نسخه‌ی «همراه با کیبورد» و «بدون کیبورد» عرضه‌شده است. پیش از خرید حتما به این موضوع دقت کنید. مطالعه‌ی نقد و بررسی «سرفیس پرو ۳»

1

‌‌‌   ‌‌

 ۳. سامسونگ گلکسی تب S

samsung-galaxy-tab-s-10-5-8-4-inch

شرکت سامسونگ سالانه تبلت‌های زیادی را روانه‌ی بازار می‌کند؛ از تبلت‌های پایین‌رده و ارزان‌قیمت گرفته تا تبلت‌های بالارده و پرچم‌دار. «گلکسی تب S» را باید بهترین، زیباترین، باریک‌ترین و البته خوش‌ساخت‌ترین تبلت سامسونگ معرفی‌شده تا این لحظه به‌حساب آورد. سامسونگ در زمان معرفی این محصول بر دو ویژگی آن مانور زیادی داد: «نمایشگر و ظرافت دستگاه». این دو عامل می‌تواند در انتخاب تبلت آینده‌ی بسیاری از مدیران، تاثیرگذار باشد. این تبلت در دو نسخه‌ی ۸/۴ و ۱۰/۵ اینچی تولید و معرفی‌شده که هر دو مدل، از نمایشگری باکیفیت و با وضوح تصویر یکسان ۱۶۰۰ × ۲۵۶۰ پیکسل بهره می‌برند. حقیقتا نمایشگرهای «سوپر امولد» (Super AMOLED) این دو تبلت می‌تواند تصاویر بی‌نظیری را برای کاربر نمایش دهد. اما اگر جزو آن دسته از مدیرانی هستید که وزن کم و ضخامت بسیار پایین تبلت‌ها، تنها فاکتوری است که در هنگام خرید به آن توجه می‌کنید، بدون شک تبلت‌های تب S سامسونگ، از بهترین انتخاب‌های ممکن خواهند بود. هر دو مدل گلکسی تب S، ضخامتی برابر با ۶/۶ میلی‌متر دارند که کاملا مناسب به نظر می‌رسند. در ضمن، نسخه‌ی ۸/۴ اینچی این تبلت، ۲۹۸ گرم و نسخه‌ی ۱۰/۵ اینچی آن تنها ۴۶۷ گرم وزن دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌هایی این تبلت می‌توان به قابلیت چند پنجره‌ای، قابلیت برقراری مکالمه و حسگر اثرانگشت اشاره کرد. این ویژگی‌ها به احتمال زیاد مورد توجه مدیران قرار می‌گیرد. از نگاه برخی از مدیران، تبلت‌ گلکسی تب S همه‌جوره کامل و بی‌نقص هستند و تنها عیب‌شان فقدان قلم است. ازاین‌رو ما به این افراد تبلت «نوت پرو ۱۲.۲ اینچی» شرکت سامسونگ را توصیه می‌کنیم که از قلم کاربردی S Pen بهره می‌برد. مطالعه‌ی نقد و بررسی «گلکسی تب S»

3

‌‌‌‌

Label_Compare_2

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. shs77

    z4 تبلت یعنی مناسب مدیران نیست با برنامه های آفیس و کیبوردش؟

    1. ali

      برای برنامه های آفیس سرفیس پرو ۳ معرفی شد، در ضمن هر سه تبلت دارای بهترین کیبورد ها هستند،سونی زد ۴ که نه نرم افزار زیبا داره نه سخت افزار قوی،شاید برای مدیران مناسب باشه،در ضمن دیجی جون با آیپد نمیشه مکالمه کرد میتونستی صبر کنی گلکسی تب اس ۲ بیاد

    2. Mohsen

      انتخاب ها زیاد و سلیقه ها متفاوت …

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه