برخی از مشخصات سخت‌افزاری آیپد مینی ۴ به بیرون درز کرد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت اپل هنوز مشخصات دقیقی از تبلت‌های جدیدش منتشر نکرده و تنها گفته که آن‌ها از پردازنده گرافیکی A9X استفاده می‌کنند که ۳۶۰ برابر سریع‌تر از مدل‌های قبلی کار می‌کند.

 

آیپد مینی ۴ از چیپ‌ست A8 با سرعت ۱.۵ گیگاهرتز بهره می‌برد.

 

به‌تازگی اطلاعاتی از تبلت آیپد مینی ۴ در یک بنچمارک منتشر شده که مشخصات سخت‌افزاری این محصول را فاش کرده‌اند. با توجه به اطلاعاتی که در سایت Geekbench قرار گرفته، شرکت اپل تغییراتی را در سخت‌افزار این محصول به وجود آورده تا عملکردی بهتر از آیپد مینی ۳ داشته باشد. در این اطلاعات مشخص شده که آیپد مینی ۴ از ۲ گیگابایت رم و چیپ‌ست اورکلاک شده A8 استفاده می‌کند. این چیپ‌ست اورکلاک شده در مقایسه با چیپ‌ست A8 معمولی که در گوشی‌های آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس قرار گرفته، عملکرد بهتری دارد.
چیپ‌ست A8 که در گوشی‌های آیفون به کار رفته با سرعت ۱.۴ گیگاهرتز کار می‌کند و چیپ‌ست A8 قرار گرفته روی آیپد مینی سرعت ۱.۵ گیگاهرتز را به نمایش در می‌آورد. درحالی که این اختلاف چندان بالا نیست، اما امتیاز به دست آمده در بنچمارک متفاوت است.

ipadmini4-bench-1

به نظر نمی‌رسد که کاربران در زمان استفاده از این تبلت، با اختلاف سرعت زیادی مواجه شوند. اگر آیپد مینی ۴ را در کنار آیفون ۶ قرار ندهید و با آن‌ها کار نکنید، احتمالا متوجه اختلاف سرعت آن‌ها نخواهید شد. همچنین در این آزمایش‌ها امتیاز حافظه (Memory) آیپد مینی ۴ کمتر از امتیاز این قسمت در آیفون ۶ بوده است. درحال حاضر نمی‌توان گفت که عملکرد آیپد مینی ۴ به چه شکل است و باید تا عرضه مدل نهایی آن صبر کنیم.

ipadmini4-bench-2

منبع:‌ Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه